امروز:6 اردیبهشت 1403

فبلت شیائومی Mi Note :دوربین فوق العاده

شیائومی بالاخره از فبلت Mi Note خود پرده برداشت.این در حالی است که طی یک هفته ی گذشته شیائومی در چین غوغا کرده و درباره ی این محصول تبلیغات وسیعی انجام داده است. به هر حال این محصول امروز معرفی شد تا مخاطبان از چشم در انتظاری بیرون اورد. با آریامونز همراه باشید.

Mi Note در واقع یک فبلت ۵. ۷ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۸۷ پیکسل در هر اینچ با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۳ برخوردار است (شیائومی از هر دو شرکت ژاپن دیسپلی و شارپ برای تامین ان بهره برده) و طراحی آن همانطور که انتظار می‌رفت شبیه به گوشی هوشمند Xiaomi Mi 4 این شرکت است اگر چه از نظر ضخامت بدنه هیچ شباهتی به هم ندارند و بدنه فلزی Mi Note از ضخامت ۶.۹۵ میلیمتری برخوردار است.

2_Xiaomi-Mi-Note

شیائومی تا به حال در عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب معروف بوده است و همیشه در طراحی های خود یکی از خوش فرم ترین ها بوده است. بالاخره این شرکت فبلت Mi Note را رونمایی کرد.

این وزن ۱۶۱ گرم و با ابعاد ۱۵۵.۱ در ۷۷.۶ در ۷.۱ میلیمتر ساخته شده است و این نشان از طراحی با کیفیت این محصول است.در قاب Mi Note از ابتکار شیائومی بهره گرفته شده و این شرکت قاب های کنار این گوشی را به کوچمی 0.2 میلمتر ساخته است.

در دل Mi Note پردازنده ی 4 هسته ای 2.5 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8.1 دیده می شود و می توان دانست که شیائومی برای کاهش قیمت به جای اسنپدراگون 810 از این هسته استفاده کرده است. البته در Mi Note pro نهایت قدرت فبلت خود را نشان می دهد.

رم این دستگاه 3 گیگابایت می باشد و پردازنده ی گرافیکی ان Adreno 330 می باشد این فبلت و از دو سیم کارت 4G بهره می برد که این هم مزیتی برای Mi Note شیائومی است.

Xiaomi-Mi-Note-03

دوربین Mi Note

فبلت Mi Note به دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی اولترا پیکسل Htc one M8 بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور سونی استفاده می کند و مجهز به فلاش دوگانه فیلیپس می باشد. در یک جمع بندی می توان گفت این فبلت از نظر دوربین به بهترین نحو ساخته شده است.

دیگر مشخصات Mi Not

فبلت Mi Note از باتری 3000 میلی امپر ساعتی بهره می برد. این فبلت دارای صفحه نمایش full HD است(1,920×1,080 pixels). این گوشی در دو مدل 16 و 64 گیگابایت وارد بازار می شود و این فبلت از میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند. همچینین در این گوشی فناوری QuickCharge 2.0 برای شارژ سریع تر بهره گرفته شده است.

Xiaomi-Mi-Note

این فبلت دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است که دارای تراکم پیکسلی 386 می باشد.همچنین این محصول با MIUI 6 و اندروید 5 وارد بازار خواهد شد.

شیائومی عرضه این فبلت را برای سه ماهه ی دوم سال میلادی اعلام کرده است که نسخه 16 گیگی این محصول 371  و 64 گیگی این محصول را 451 دلار راهی بازار می کند.