امروز:10 فروردین 1403

مونز استریم:بررسی گلکسی اس 6 (Galaxy s6)

چندی پیش گلکسی اس 6 (Galaxy s6) و گلکسی اس اج معرفی شد. گلکسی اس 6 (Galaxy s6) با نمایشگر 5.1 اینچ معرفی شد. این گوشی که قبل از معرفی دستخوش شایعات فراوان بود اینک بعد از معرفی در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون بررسی های این گوشی بیداد می کند. ما در گروه آریامونز در گذشته بررسی اختصاصی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) اج را برای شما آماده کردیم که در کل می توانید آن را به جز طراحی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) در بقیه موارد ویژگی های مشابهی دارند و شما می توانید متن بررسی را از آن مقاله بخوانید. اما ما در مونز استریم بررسی کامل ویدئو یی این دو گوشی سامسونگ را برای شما آماده کرده ایم. با مونز استریم بخش ویدئویی آریامونز همراه باشید.

گلکسی اس 6 (Galaxy s6) گوشی سرآمد سامسونگ می باشد که اینک در دستان کاربران برای بررسی است. در این بررسی ما 5 بخش مهم این گوشی را برای شما آماده کرده ایم که شما می توانید با دیدن ان ها دید بسیار عالی ای از این دو دیوایس داشته باشید.

طراحی گلکسی اس 6 (Galaxy s6)

در طراحی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) بدون شک باید انقلابی در طراحی سامسونگ دانست درست است که بسیاری از کاربران از ان خوششان نمی اید اما بسیاری نیز این طراحی را می پسندند. گلکسی اس 6 (Galaxy s6) دارای صفحه ی شیشه ای گلوریا گلکس 4 بر روی صفحه نمایشگر و در پشت خود می باشد. سامسونگ در گلکسی اس 6 (Galaxy s6) از بدنه ی پشتی پلاستیکی برای طراحی گلگسی اس 6 استفاده کرده است. در دور این گوشی نیز یک قاب فلزی استفاده شده است.

بررسی نمایشگر گلکسی اس 6 (Galaxy s6)

نمایشگر گلکسی اس 6 (Galaxy s6) یک نمایشگر 5.1 اینچی و از نوع سوپر امولد است. این نمایشگر که به خوش رنگ بودن مشهور است نسل سوم خود را در درون گلکسی اس 6 (Galaxy s6) می بیند.رزولوشن این گوشی Quad HD می باشد. در گذشته نیز در آریامونز بررسی نمایشگر گلکسی اس 6 (Galaxy s6) را برای شما آماده کرده بودیم. می توانید ان را از این لینک ببینید.

 

بررسی رابط کاربری تاچ ویز گلکسی اس 6 (Galaxy s6)

تاچ ویز رابط کاربری مخصوص سامسونگ می باشد که نسل جدید خود را در گلکسی اس 6 (Galaxy s6) می بیند. گلکسی اس 6 (Galaxy s6) با اندروید 5 وارد بازار خواهد شد و این تاچ به قطع باید بهتر از گذشته باشد. در گذشته به رنگ رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ و طراحی آن خورده های بسیار گرفته شده بود. در ویدئو زیر به بررسی برنامه های گلکسی اس 6 (Galaxy s6) و S health  و دیگر امکانات نرم افزاری آن می پردازیم.

بررسی دوربین گلکسی اس 6 (Galaxy s6)

سامسونگ در گوشی جدید خود،گلکسی اس 6 (Galaxy s6) ، از دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی یک 16 مگاپیکسلی خوب است که تصاویر بسیار خوبی را به ارمغان می آورد. در گذشته نیز به بررسی دوربین گلکسی اس 6 (Galaxy s6) پرداختیم که می توانید آن را از این اینک مشاهده کنید.

بررسی پردازنده و بنچمارک گلکسی اس 6 (Galaxy s6)

این گوشی از نظر پردازنده همانطور که در گذشته نیز بررسی شد یکی از بهترین هاست مخصوصا در بخش چند هسته ای. در این ویدئو شما می توانید پردازنده و رم این گوشی و در کل بنچمارک این گوشی را ببینید.

 

شما می توانیم بررسی باتری  گلکسی اس 6 (Galaxy s6) را نیز در اریامونز ببینید.

نظر شما در باره ی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) چیست؟