امروز:5 اردیبهشت 1403

7 مشکل اپل واچ که قبل از خرید باید آن را بدانید

اپل دیشب در کنفرانس فوروارد اسپرینگ خود از ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ (Apple Watch) رونمایی کرد. اپل واچ (Apple Watch) یک محصول با طراحی خوب اپل است. دیشب و امروز به بررسی کامل اپل واچ (Apple Watch) پرداختیم با هم خواندیم که اپل واچ (Apple Watch) عمر باتری 18 ساعته در حالت ایده آل دارد و همچنین باتری این ساعت هوشمند را با هم به صورت دقیق بررسی کردیم. همچنین تصاویری از اپل واچ (Apple Watch) را برای شما قرار دادیم و همچنین قیمت اپل واچ (Apple Watch) و نسخه های آن را تشریح کردیم. همچنین بند های اپل واچ (Apple Watch) و قیمت آن ها را بررسی کردیم. اینک دیگر زمان این رسیده است که نقاط ضعف اپل واچ (Apple Watch) را با هم بررسی کنیم. با آریامونز همراه باشید.

انتظار طراحی به مراتب بهتر

Different-design-1024x682

شاید شما هم از این مشکل تعجب کرده باشیم اما باید اپل را در حد اپل دید. این طراحی طراحی بسیار متفاوتی نیست و می توان در ساعت های دیگر نمونه هایی از آن را دید در صورتی که اپل می توانست با گرد کرد و یا نازک کردن اپل واچ (Apple Watch) طراحی به مراتب بهتر برای این ساعت به ارمغان آورد.

رابط کاربری نامنظم

Less-cluttered-interface

در نگاه اول شاید رابط کاربری اپل واچ (Apple Watch) خوب به نظر بیاید اما باید بدانید که نظم دقیقی در پیدا کردن اپ ها نمی باشد. و شما نصب برنامه های زیاد ممکن است برای پیدا کردن برنامه مورد نظر خود با مشکل رو به رو شوید.

دیدن ساعت با زدن کلید کناری

Better-battery-life-1024x682

اپل برای اپل واچ (Apple Watch) یک چیز را از ذهن خارج کرده است و آن این است که شما دوست ندارید برای دیدن ساعت خود دکمه ای فشار دهید و می خواهید مانند ساعت های کلاسیک بدون فشار دکمه ای ساعت را مشاهده کنید. این از آنجایی مشکل حساب می شود که شرکت های رقیب مانند موتورولا در موتو 360 خود و شرکت پبل در ساعت خود تکنولوژی های خاصی را به کار برده اند. موتورولا در ساعت خود سیستمی را پیاده کرده است که با برگرداندن ساعت به سمت بالا ساعت به صورت اتوماتیک روشن می شود. پبل هم در ساعت خود به گونه ای برنامه ریزی کرده است که ساعت به صورت سیاه سفید ساعت را نشان می دهد و استفاده از باتری کاهش می یابد.

باتری با دوره شارژ زیاد و عمر پایین

Always-on-display-1024x682

دیشب بود که تیم کوک از زمان ایده آل این ساعت برای شارژ مجدد صحبت کرد. این زمان 18 ساعت بود. این زمان نسبت به خبر هایی که منتشر شده بود خیلی امیدوار کننده تر بود اما آیا این خوشایند است که با 2.5 ساعت شارژ اپل واچ (Apple Watch) شما حتی یک روز هم نتوانید از آن استفاده کنید.

قیمت بسیار زیاد اپل واچ (Apple Watch)

Cheaper-pricing-1024x682

اپل ارزان ترین نوع ساعت خود را 349 دلار قیمت زده است. این نوع ساعت که ساعت اسپرت اپل واچ (Apple Watch) است باز هم قیمت زیادی محسوب می شود.

یاقوت کبود در ارزان ترین نسخه وجود ندارد

Sapphire-display-on-the-cheapest-edition-749x1024

اپل در نسخه ی ارزان اپل واچ (Apple Watch) یعنی اپل واچ (Apple Watch) اسپورت از یاقوت کبود استفاده نکرده است و شاید دلیل اپل همین قیمت کم ساعت اسپورت اپل بوده  است.

توانایی ارتباط با اندروید و دستگاه های اندرویدی وجود ندارد

 

Android-compatibility.jpg

اپل همانند محصولات قبل خود قرار نیست از اندروید پشتیبانی کند و شما برای ارتباط با ساعت های اندروید وری با مشکل بر خواهید خورد.

نظر شما در باره ی ساعت هوشمند اپل چیست؟ آیا ارزش خرید این کالا وجود دارد و یا ساعت های اندروید وری بهتر هستند؟