امروز:8 اردیبهشت 1403

بررسی و مقایسه ی دوربین آیفون 6 پلاس با گلکسی اس 6

گلکسی اس 6 معرفی شد و در بررسی هایی دوربین این گوشی مورد بررسی قرار گرفت. اینک جای آن است که این گوشی را با رقیب دیرین خود آیفون مقایسه کنیم. گلکسی اس 6 با توجه زیادی به دوربین عرضه شد. این گوشی  مانند نسل قبل خود از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده  می کند. اما در این گوشی تفاوت های بارزی از جمله تغییر الگوریتم دوربین و سایز دیافراگم به چشم می خورد. این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی عادی استفاده می کند در حالی که آیفون 6 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی آلترا پیکسل بهره می برد. اما به نظر شما در نبرد رویاروی این دو گوشی کدام یک پیروز خواهند بود؟ با آریامونز همراه باشید.

گلکسی اس 6 معرفی شد و به همراه آن برادر دیگرش یعنی گلکسی اس 6 اج نیز معرفی شد. آیفون نیز در دو نسخه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی شد. ما در این مطلب برای مقایسه ی این دو شرکت و محصولاتشات به برترین محصول هر کدام از این دو رجوع می کنیم.

سامسونگ گوشی گلکسی اس 6 اج و اپل گوشی آیفون 6 پلاس را با کیفیت تر ساخته اند و حالا در مبارزه ی رویاروی این دو کدام پبروز می شود.

برای مقایسه ی این دو گوشی در زمینه ی دوربین آنها بهترین کار استفاده از پیکسل برابر برای مقایسه می باشد. برای همین کار پیکسل میانگین این دو گوشی را انتخاب کرده و عکس های این دو گوشی را به آن تبدیل می کنیم. دوربین آیفون 8 مگاپیکسل بوده و دوربین گلکسی اس 6 یک دوربین 16 مگاپیکسلی می باشد که میانگین این دو 12 می باشد و عکس های این دو دوربین به کیفیت 12 مگاپبکسل تغییر یافته است.

در زیر تصویر اول تصویری است که با آیفون 6 پلاس گرفته شده است و تصویر دوم تصویری است که با گلکسی اس 6 اج گرفته شده است.

 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom2 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom3 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom4 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom5 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom6 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom7 iPhone-6-Plus-top-vs-Galaxy-S6-edge-bottom8