امروز:10 فروردین 1403

بررسی لپ تاپ مدل HP Envy 15

سری Envy از محصولات HP همیشه نماینده یک لپ تاپ منحصر به فرد بوده است. این بار نیز HP گل کاشته و یک لپ تاپ کم نظیر ویندوزی از هر لحاظ عرضه کرده است که البته قیمت آن نیز خیلی بالا نبوده و تناسب خوبی با امکانات و طراحی آن دارد.اچ پی همه مدل لپ تاپی از نقظه نظر قیمتی تولید میکند. از ارزان قیمت هایی همچون سری dv6 و g6 تا بهترین محصول محاسبه گر همراه این شرکت که از خط تولید Envy به بازار عرضه میشود. سری Envy یکی از دوست داشتنی ترین لپ تاپ های بازار است و بلاشک از تمام نقطه نظرها فوق العاده است. البته قطعا بی عیب و نقص نیست اما باید اعتراف کرد واقعا دوست داشتنی است. به غیر از مدل های اولیه در چند سال گذشته که قیمت بالایی داشتند.

aihk-800

مشخصات سخت افزاری دستگاه :

پردازنده۲.۴GHz Intel Core i5 2430M
حافظه۶GB, 1333 MHz DDR3 RAM
هارد۵۰۰GB 7,200rpm
چیپ ستIntel HM65
گرافیکAMD Radeon HD 7690M/Intel HD 3000
سیستم عاملWindows 7
صفحه نمایش۱۵.۶ اینچ
وزن۲۶۰۰ گرم با باتری
گروهمتوسط

 

تعداد پورت :
Envy 15 بر خلاف اندازه از نقطه نظر پورت ها تنها در سطح متوسط قرار میگیرد. تنها دو پورت USB خواهید داشت. همچنین میتوانید به جای دی وی دی رایتر، درایو بی دی انتخاب کنید.

HP_Envy_TouchSmart_15

صفحه نمایش :
صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با نوردهی LED و از نوع براق است که دارای رزولوشن پایه ۷۶۸*۱۳۶۶ میباشد (تا FHD وجود دارد). کیفیت صفحه نمایش نیز در حد مطلوبی است اما همانطور که میدانید، براقی صفحه به بازتاب نور خارجی کمک میکند.

عمر مفید باتری :
باتری Envy 15 به عنوان یک دستگاه سایز متوسط باید در حدود ۴ ساعت دوام بیاورد. در تست پخش ویدیوی گرفته شده، باتری این دستگاه در حدود ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه عمر داشت که از نقطه نظر مناسب است

Web Developer and Design