امروز:4 اردیبهشت 1403

بهترین کیس ها و قاب های محافظ گلکسی نوت 5

یکی از مهمترین مسائل پس از خرید یک موبایل محافظت از آن است. این امر باعث شده است که کیس های متنوعی برای هر محصول تازه وارد عرضه شود. همچنین کمپانی های مخصوصی برای این کار به وجود آمده اند. ما در این مطلب قصد معرفی بهترین کیس ها و محافظ های گلکسی نوت 5 را داریم. با آریامونز همراه باشید.

کیس SpigenNeo Hybrid Carbon با پوشش فلزی دکمه ها برای گلکسی نوت 5

71ygGtASFlL._SL1000_

این کیس  Neo Hybrid از اسپیجن یک کیس محافظ است و کارایی خاص دیگری ندارد. این کسی باریک بوده و وزن کمی دارد و همچنین در برابر ضربه با استفاده ز فیبر کربی پشت این کیس به خوبی محافظت می کند. در کل این کیس از نظر زیبایی خوب بوده و از گوشی شما به خوبی محافظت می کند.

کیس شفاف Ringke FUSION برای گلکسی نوت 5

810XqxEVuUL._SL1500_

 

کیس Ringke Fusion یک کیس خوب برای گلکسی نوت 5 می باشد. این کیس یک کیس شفاف بوده و به راحتی ظاهر گوشی شما پیدا خواهد بود. همچنین این کیس نیز در برابر ضربه مقاوم است. این کیس مانند بقیه ی کیس های جایگاه مخصوص اسپیکر و قلم اس پن را نیز در خود جای داده است.

کیس کیفی Wallet S کمپانی Spigen برای گلکسی نوت 5

71aoP2yaL7L._SL1000_

این کیس اسپیجن یک کیف برای موبایل شما خواهد بود که شما میتوانید گوشی خود را بر روی یک بخش قرار داده و کارت های مالی خود را بر روی جای مخصوص کارت تعبیه شده در کیف اسپیجن قرار دهید. این کیف همچنین می تواند به عنوان یک استند و پایه برای گوشی شما عمل کرده و آن را در حالت استند تنظیم کنید و سپس به تماشای فیلم بپردازید.

بامپر شفاف Verus برای گلکسی نوت 5

811UylIzGxL._SL1500_

بامپر گلکسی نوت 5 یک ایده ی بسیار خوب است. زیرا که با استفاده از این بامپر از گوشی خود محافظت می کنید و همچنین از طراحی اصلی این گوشی نیز به خوبی بهره خواهید برد و می توانید حس خوبی را تجربه کنید. این بامپر در رنگ های متنوعی برای گلکسی نوت 5 وجود دارد.

کیس Ringke SLIM برای گلکسی نوت 5

71Ot6DJtvwL._SL1500_

این کیس، یک کیس دیگر از کمپانی رینکل برای گلکسی نوت 5 می باشد. این کیس Ringke Slim نام دارد. همانطور که از نام آن می توان فهمید این کیس یک کیس با ضخامت کم برای گلکسی نوت 5 می باشد. با این حال همچنان در برابر ضربه به خوبی مقاوم است.

 

کیس شفاف Spigen (فوق باریک) برای گلکسی نوت 5

61GkQkNABLL._SL1000_

این کیس اسپیجن نیز مانند سایر کیس های این شرکت یک کیس خوب می باشد. این کیس یک کیس شفاف بوده و همچنین ضخامت و وزن دستگاه شما را به مقدار کمی افزایش می دهد که از این نظر بسیار عالی می باشد. همچنین این کیس در برابر ضربه به خوبی مقاوم است.

کیس Spigen مدل Resilient(محافظت بیشتر)

61yqq3BHCXL._SL1000_

نام این کیس Rugged Armor می باشد. همانطور از اسم این کیس معلوم است در برابر ضربات بیشتری مقاوم است. این کیس در رنگ های مختلفی عرضه شده است.

 

کیس اسلایدی Verus برای گلکسی نوت 5

71wVe1lnwxL._SL1500_

این کیس در نوع خود جالب است و یکی از زیباتری کیس ها وبا امکانات بسیار جالبی برای گلکسی نوت 5 می باشد. نام این کیس Damda Slide می باشد. این کیس کشویی است. همانطور که در تصویر می بینید شما می تواند در پشت گلکسی نوت 5 خود کارت اعتباری خود را قرار داده و با خود حمل کنید

 

کیس های معرفی شده بهترین کیس های روز دنیا می باشند. از بین این کیس ها به نظر کیس Damda Slide از ورسوس بسیار خوب به نظر می رسد و قابلیت جالب کشویی را نیز به همراه دارد. به هر حال این انتخاب من است و ممکن است نظر شما متفاوت باشد با آریامونز همراه باشید.