امروز:10 فروردین 1403

بررسی عمر باتری و شارژدهی گلکسی نوت 5

یکی از مهمترین بخش های یک گوشی بخش باتری و شارژدهی آن است. زیرا که گوشی تمام روز با شما خواهد و در صورتی که باتری ضعیفی در گوشی به کار رفته باشد شما چندین دفعه در روز باید گوشی خود را شارژ کنید و این مشکل ساز خواهد بود. یکی از نگرانی های عمده ای که بسیاری با معرفی پرچم دار جدید یک کمپانی دارند آن است که باتری گوشی های جدید تغییر زیادی نمی کنند و ویژگی های نمایشگر به مراتب بهتر می شود. این به آن معنا ست که تلفن هوشمند شما با نمایشگر بهتر شارژ بیشتری را مصرف می کتد و در حالی که باتری گوشی همانند گذشته است. پس این نگرانی یک نگرانی به جایی است. امروز ما در بنچمارک های باتری گلکسی نوت 5 را برای شما آماده کرده ایم. با آریامونز همراه باشید.

زمانی که سال گذشته گلکسی نوت 4 معرفی شد بسیاری نگران باتری این گوشی بودند. صفحه نمایش گلکسی نوت 4 به QHD ارتقاع یافته بود و باتری این گوشی همچنان مانند گذشته بود. اما بعد از منتشر شدن بنچمارک باتری این گوشی متوجه شدیم که با این حال از گلکسی نوت 3 بهتر عمل می کند.

هفته ی پیش گلکسی نوت 5 معرفی شد. در مشخصات این گوشی چند نگرانی برای کاربران وجود دارد. یکی از مهمترین آن ها باتری این گوشی است البته نگرانی های دیگری نیز وجود دارد مانند پشتیبانی نکردن از کارت حافظه جانبی. به هر حال مشکل باتری کمی پیچیده تر است. باتری گلکسی نوت 5 به جای پیشرفت 220 میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتری نسبت به گلکسی نوت 4 دارد. ظرفیت باتری گلکسی نوت 5 3000 میلی آمپر ساعت می باشد.

در بنچمارک همانطور که مشاهده می کنید گلکسی نوت 5 با ظرفیت باتری کمتر نزدیک به 9 ساعت و 11 دقیقه را ثبت کرده است. در صورتی که گلکسی نوت 4 شارژدهی 8ساعت و 43 دقیقه را ثبت کرده است که حدود نیم ساعت گلکسی نوت 5 از گلکسی نوت 4 شارژدهی بیشتری دارد.

البته باید بدانید که نباید این گوشی را با گوشی هایی مانند گلکسی اس 6 اکتیو با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی یا با موتورولا دروید توربو با باتری 3900 مقایسه کنید.

note 5 battery

زمان شارژ شدن گلکسی نوت 5

در بخش شارژ شدن گوشی نیز ایسوس زن‎فون 2 در صدر است و در ادامه گلکسی نوت 5 و گلکسی نوت 4 قرار دارند.

note 5 batterycharge