امروز:10 فروردین 1403

بررسی تخصصی گلکسی نوت 5 ؛ قسمت سوم-باتری

همانطور که با ما همراه بودید ما در سری مقالاتی به بررسی تخصصی بخش های مختلف گلکسی نوت 5 می پردازیم. امروز به بررسی باتری گلکسی نوت 5 خواهیم پرداخت. با آریامونز همراه باشید..

قسمت های مختلف بررسی گلکسی نوت 5:

قسمت اول: بررسی گلکسی نوت 5- مشخصات کلی

قسمت دوم: بررسی گلکسی نوت 5- نمایشگر

بررسی باتری گلکسی نوت 5

گوشی گلکسی نوت 5 با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. این گوشی  در بررسی باتری این گوشی به سه تست مختلف پرداخته شده است. تست اول تست مصرف باتری فقط با مکامه است. در این تست فقط با گوشی گلکس نوت 5 مکالمه شده تا مقدار دوام این گوشی باتری آن بررسی شود نتیجهی تست 28 ساعت و 28 دقیقه بود که این گوشی را در جایگاه هفتم قرار می دهد همچنین این گوشی با اختلاف 3 دقیقه از گلکسی نوت 4 بالاتر قرار می گیرد:

Capture

تست بعدی تست باتری به هنگام کارکردن با اینترنت و مرور وب می باشد. در این تست نیز همانند تست قبل کاملا باتری شارژ شده و با آن به مرور وب پرداخته می شود تا میزان عمر باتری مشخص شود. همانطور که پیش بینی می شود این تست زمان بسیاری کمتری را نسبت به قبلی ثبت کرده است و زمان آن 10 ساعت و 43 دقیقه می باشد. همانطور که در شکل زیر می بینید گلکسی اس 6  و گلکسی اس 6 اج بالاتر از گوشی گلکسی نوت 5 قرار گرفته است.

Capture1

 

در تست بعدی به پخش ویدئو به صورت کامل پرداخته شده است. در این تست هم گوشی کاملا شارژ شده و سپس به تماشای ویدئوی پرداخته می شود. در این تست گلکسی نوت 5 پایین تر از گلکسی نوت 4 قرار گرفته است و در بالای گلکسی نوت 3 می باشد. این گوشی 13 ساعت  51 دقیقه را ثبت کرده است. بیشترین مقدار به جی فلکس الجی با 19ساعت و 57 دقیقه و گلکسی اس 6 اکتیو در جایگاه بعدی قرار دارد که 18 ساعت 3 دقیقه را ثبت کرده است.

Capture3

 

در کل با جمع تمام این زمان ها به یک جمع بندی کلی می رسیم. 85 ساعت رکورد گلکسی نوت 5 در تست می باشد. این به معنی ان است که در صورتی که به صورت مناسب از این گوشی استفاده کنید می توانید 3 روز از این گوشی استفاده کنید.

Capture4