امروز:8 اردیبهشت 1403

بهترین 10 تبلت جهان (برترین تبلت های جهان)

ه تازگی وب سایت معتبر Engadget لیستی از برترین تبلت هایی که هم اکنون در بازار موجود هستند و همین الان میتوانید آن هارا تهیه کنید منتشرکرده است در ادامه با جزئیاتی بیشتر در خدمت شما هستیم.

 

این تبلت ها که توسط این وبسایت معرفی شدند همگی از مشخصات سخت افزاری خوب و قابل قبولی بهره مند و همینطور از سیستم عامل های متفاوتی بهره مند هستند و بسیار مناسب کسانی است که قصد خرید تبلت دارند ، در پایین به معرفی مختصر این تبلت ها به همراه قیمتشان میپردازیم فقط به این نکته توجه داشته باشید که این لیست به ترتیب حروف الفبا چیده شده است.

1- Acer Iconia W4

 

 

اگر به دنبال یک تبلت ویندوز با سایز 8 اینچ و قیمت مناسب  هستیند این تبلت با مشخصات زیر گزینه خوبی خواهد بود این تبلت با توجه به قیمت 259 دلاری در نسخه 64 (32 گیگ در ایران 1میلیون و دویست هزار تومان) گیگ گزینه مناسبی برای علاقه مندان به سیستم عامل ویندوز که نمیخاهند زیاد هزینه کنند است

2-Apple iPad Air 2
به تازگی کمپانی اپل این تبلت را در کنفرنسی  نسل حدید آیپد ایر را معرفی کرد این تبلت که از سیستم عامل iOS8 بهره میبرد نسبت به نسل گذشته خود باریک تر و از پردازنده قدرتمند تری بهره میبرد  این تبلت با قیمت 499 دلار در مدل پایه با حافظه 16 گیگابایت عرضه میشود البته نسخه های 64 و 128 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از سیمکارت و بدون آن نیز در بازار موجود میباشد.
3-ASUS Memo Pad 7
اگر خواهان یک تبلت 7 اینچی با کیفیت در کنار قیمت مناسب هستید ASUS گزینه خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت این تبلت که به نسبت به نسخه سال قبل بروز شده است از پردازنده اینتل و دوربین جلو قوی تر بهره میبرد ،اگر خواهان این تبلت هستید هم اکنون میتوانید آن را با قیمت 400 هزار تومان بخرید.
4-ASUS Transformer Book T100
اگر خواهان یک تبلت با سیستم عامل ویندوز با قابلیت تبدیل شدن به لپتاپ هستید(همراه با داک عرضه میشود) ایسوس گزینه مناسبی را در اختیاز شما میگذارد این تبلت که از سیستم عامل ویندوز 8 بهره میبرد و دارای یک پردازنده ی اتم چهار هسته ای بوده و می تواند اپلیکیشن های دسکتاپ ویندوز را نیز به سادگی اجرا کند،قیمت این تبلت به همراه داک آن در بازار 1میلیون و چهارصد هزار تومان است.

5-Barnes & Noble Nook HD

 

این تبلت که  در بازار ایران بی نام نشان است گزینه مناسبی برای کسانی است که در کنار قیمت ارزان از مشخصات مناسبی برخوردار است قیمت این تبلت در بازار های بین المللی 129 دلار است .

6- Microsoft Surface Pro 3
 
مایکروسافت طی مراسمی در شهر نیویورک، از سرفیس پرو 3 رونمایی کرد. این تبلت که آن را تبلت مقایسه نمیکندد ! بلکه با لپتاپ مقایسه میشود قدرت سخت افزاری در حد یک لپتاپ دارد. سرفیس پرو 3 از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 بهره می‌برد. این محصول بی نظیر با ضخامتی معادل 9.1 میلی متر، باریک‌ترین محصول دنیا با پردازشگر Core اینتل لقب گرفته است. قیمت این تبلت با پردازنده i3 از 800 دلار شروع میشود وبسته به سخت افزار و حافظه داخلی مد نظر بالا میرود.
7-NVIDIA Shield Tablet
اگر علاقه به بازی کردن دارید این تبلت گزینه خوبی در کنار قیمت مناسب و پردازنده Tegra K1 است البته این تبلت در کنار قدرت مناسب برای بازی انتظارات شما را در سایر زمینه ها بر آورده کند.
8- Samsung Galaxy Tab S

این تبلت که در حال حاضر جز جدیدترین تبلت های این شرکت حساب میشود از یک صفحه نمایش سوپر AMOLED‌با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و با تراکم بالای میتواند 359 پیکسل در هر اینچ بهره برده است .این تبلت با ابعاد 8.4 و 10.5 اینچ به بازار عرضه شده و قیمت مدل 10 اینچ آن 1میلیون و 950 هزار تومان میباشد.

9- Sony Xperia Tablet Z2

 

 

اکسپریا Z2 تبلت که در کنار تجربه موفق سال پیش سونی با تبلت Z به بازار عرضه شد با بهبود هایی در سخت افزار به نسبت به نسل پیشین روبروشد و همچنین قابلیتی ضد آب بودن در کنار ضخامت کم آن را منحصر به فرد کرده است.