امروز:9 فروردین 1403

اموزش وایبر برای موبایل:اپدیت اموزش public chat

اموزش مکالمه عمومی و یا public چت در وایبر

وایبر در نسخه جدید خود public chat  و یا مکالمه عمومی را به وایبر افزوده است در این بخش شما می توانید مانند شبکه های اجتماعی فیسبوک و… هنرمند مورد علاقه با بحث مورد علاقه ی خود را follow (دنبال) کنید.وایبر همانطور که در گذشته نیز اعلام کرده بود در این قابلیت نمی توان وارد حریم خصوصی کسی شد و شماره هیچ یک از هنرمندان در دسترس قرار نمی گیرد.

برای ایجاد یک شروع قوی، وایبر با اشخاص و شخصیت‌های معروف این سیستم را بازگشایی کرده است، از جمله Perez Hilton، Tyler Oakley و خیلی گروه و اشخاص دیگر.

برای استفاده از این بخش به بخش به قسمتی که دارای بیضی های تو در تو است رفته و گزینه explor را بزنید تا گروه ها بیاید.این سرویس در شروع خود قرار دارد  و اینده ی خوبی خواهد داشت.

 

چت عمومی چیست؟چت های عمومی جایی است  که در آن یک یا چند نفر می توانند پیام به یکدیگرارسال کنند و هرکسی می تواند ببیند.گروه جامعه محلی، یک برنامه تلویزیونی، و یا حتی تیم های ورزشی مورد علاقه ، چت عمومی می تواند در مورد هر چیزی باشد.

چه تفاوتی بین یک چت گروهی و چت های عمومی است؟

چت گروهی یک گفتگوی خصوصی بین گروهی از شرکت کنندگان است که کسی غیر از اعضای داخل آن گروه نمی تواند گفتگوها را ببیند اما در چت های عمومی کسی که بخواهد و دنبال کننده چت باشد می تواند آنرا ببیند.

یک عضو در پابلیک چت چیست؟

شرکت کننده قادر به ارسال  پیام در چت و تغییر اطلاعات در آن  است. هر کسی می تواند چت عمومی خود را ایجاد و تا 99 شرکت کننده اضافه کند  . برای تبدیل شدن به یکی از اعضای گروه چت عمومی ، شما باید توسط یکی از اعضای داخل گروه اضافه شده باشید.

یک دنبال کننده(follower) چیست؟

دنبال کننده کسی که چت عمومی را انتخاب می کند. آنها می توانند پیامها و اخبار اتاق چت را ببینند اما نمی توانند در آن شرکت کنند.

چه کسی می تواند اطلاعات شخصی من در چت عمومی را ببینید؟

اگر شما یک شرکت کننده در چت عمومی هستید، تنها کسانی می توانند اطلاعات شخصی  شما  را ببینید که در آن گروه چت هستند . اگر شما فقط یک دنبال کننده هستید ، نمی توانید اfطلاعات اعضای آن گروه را ببینید و نیز آنها شما را نخواهند دید.
طبق گزارش سایت یاهواز آخرین تغییرات نرم افزار وایبر،
آخرین ویژگی جدید نرم افزار وایبر به کاربران اجازه می دهد که بتوانند امکان  چت با مشاهیر و افراد شاخص را داشته باشند.

وایبر چت عمومی خود را به عنوان نوع جدیدی از تجربه های اجتماعی توصیف می کند، اما هر کسی که از توییتراستفاده میکند ممکن است برخی از شباهتها را ببینید.  با این حال، صرف نظر از منحصر به فرد بودن این  ویژگی های جدید، آن را یک تلاش هماهنگ برای ارتقاء تبادل  پیام و تماس صوتی با یک پلت فرم اجتماعی بیان می کند.

نسخه منتشر شده از چت عمومی وایبر به مردم اجازه میدهد تا در یک مسیر جدید گام بگذارند، به بحثهای زنده گوش کنند و بروز بمانند با محتوی انحصاری از افراد و موضوعاتی که بیش از همه اهمیت دارند
توماس مارکو، مدیر عامل شرکت وایبرمی گوید: . “ما در حال راه اندازی این مفهوم هستیم که یک خط بزرگ با محوریتی از مشاهیر و شخصیت های سراسر جهان برپا کنیم . آنها باز می کنند صفحه تبادلات خود را در وایبر، و ما به کاربران اطمینان می دهیم تجربه خواهند کرد پرواز بر روی دیوار را و به آن عشق خواهند ورزید.

 اموزش ایجاد موقعیت جعلی در وایبر

Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی “در برنامه” نیاز به خرید ندارند.

فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

viber for pc &phones

اموزش وایبر:

امکانات لازم برای استفاده از نرم افزار وایبر viber و برقراری تماس رایگان

1- داشتن اینترنت وای فای

2- اسمارت فون اپل یا یک گوشی مجهز به اندروید یا  ویندوز فون یا بلک بری

3-نصب بودن نرم افزار در هر دو دستگاه (تماس گیرنده و پاسخ دهنده)

خلاصه آموزش استفاده از وایبر viber در آندروید و آیفون و تماس و پیامک رایگان

روش کار و آموزش برای هر دودستگاه یکسان می باشد و ما اینجا به آموزش وایبر برای اندروید می پردازیم.

1-ابتدا نرم افزار را  دانلود کنید

2-پس از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید در صورت فعال بودن تشخیص موقعیت در گوشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک مکان شما را تشخیص می دهد در غیر این صورت شما خودتان ایران را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

3- در این قسمت شماره همراه خود را بدون صفر وارد نمائید مانند **********9 و به مرحله بعد بروید .

4-نرم افزار وایبر از طریق اس ام اس کدی را برای شما ارسال می کند و خودش به طور اتوماتیک در قسمت مربوط به فعال سازی وارد میکند و شما فقط تأیید کنید.

5-نرم افزار از شما اجازه دسترسی به دفتر تلفنتان را می خواهد که تأیید کنید.

6- کار تمام است و خواهید دید آن دسته از مخاطبینی که دارای نرم افزار وایبر هستند در لیست شما نشان داده می شوند و میتوانید با آنها تماس داشته باشید و پیامک رایگان بزنید.

نکته: نرم افزار وایبر باید در هر دوگوشی نصب و فعال باشد و هر دو گوشی به اینترنت وای فای متصل باشند.

اموزش جامع و با تصویر:

در ابتدا بر روی continue کلیک کنید.

viber 01
در صفحه بعد پیغامی ظاهر می شود که نرم افزار Viber نیاز دارد به دفترچه تلفنتان دسترسی داشته باشد. Ok را بزنید.
viber 02

در صفحه بعدی با انتخواب کشور و نوشتن شماره موبایل بدون 0 اول آن Continue را فشار می دهیم.
این کار جهت دریافت کد اکتیو سازی Viber صورت می گرد… چند ثانیه بعد SMS از جانب Viber در یافت می کنید که در مرحله بعد آن را وارد می کنید.
فرق نمی کند از چه اپراتوری استفاده می کنید. Viber از تمامی اپراتور های ایران نظیر همراه اول ، ایرانسل ، تالیا و رایتل پشتیبانی می کند.

viber 03

کد دریافت شده را در این قسمت وارد کنید تا Viber شما فعال شود.
اگر تا 60 ثانیه هیچ SMS دریافت نکردید No Code در قسمت بالا را فشار دهید تا Viber به شما زنگ بزند و کد را برای شما بخواند.

viber 04

در این مرحله ، در صورتی که خواستید می توانید عکسی برای آواتار خود قرار دهید و یا با اکانت فیسبوک خود کانکت شده تا Viber از عکس فیسبوک استفاده کند.
در غیر این صورت Skip را فشار دهید.

viber 05

پس از طی این مراحل می توانید به راحتی با دوستانتان تماس ، SMS و یا MMS رایگان داشته باشید.

نکته : توجه داشته باشید که نرم افزار Viber می بایست در موبایل شما و طرف مقابل نصب باشد تا بتوانید تماس ، SMS و یا MMS رایگان ارسال و دریافت کنید.
نکته : برای استفاده از Viber حتما نیاز به اینترنت دارید.

چگونه با Viber تماس رایگان انجام دهیم ؟

همانند عکس زیر Keypad را انتخاب کرده و شماره مورد نظر را بگیرید. توجه داشته باشید که شماره ای که می گیرید Viber داشته باشد ، در غیر این صورت با پیغامی مواجه می شوید و تماس شما با GSM برا قرار می شود.
viber 06

به صورت اتوماتیک Viber شماره های که در Contact شما از Viber استفاده می کنند شناسایی کرده و آن ها را مشخص می کند.
وارد قسمت Contact نرم افزار شده و همانطور که مشاهده می کنید در جلوی بعضی از Contact هاتون کلمه Viber نوشه شده.

چگونه با Viber اس ام اس یا ام ام اس رایگان ارسال کنیم ؟
وارد تب Message شده و دکمه Compose را انتخواب کنید.

viber 08

سپس برنامه شما را به Contact هاتون انتقال می ده. در لیست Contact هاتون با انتخواب کسانی که از Viber استفاده می کنند SMS یا MMS رایگان ارسال کنید.

viber 09

سوال متداول:

چگونه موقیت جغرافیایی را حذف کنیم تا کسی نتواند موقعیت ما را مشاهده کند؟

NXXFEonD-2-s-

نباید در باکس پیام علامت بالا بنفش باشد.