امروز:7 اردیبهشت 1403

پیش خرید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در ایران ؛ 2 و 3 اردیبهشت روز های فروش

بسیاری از کمپانی ها برای ایران سرویس پیش فروش ندارند و این به دلایل تحریم و یا هر چیز دیگر است. اما سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود را در ایران پیش فروش می کند. شما با پیش خرید گلکسی اس 6  و گلکسی اس 6 اج در ایران می توانید این دو گوشی را زود تر از آن که فک کنید در ایران داشته باشید. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ برای پیش خرید گوشی های جدید خود روش جالبی را در ایران در پیش گرفته است. شما ابتدا برای خرید این گوشی های باید به این سایت مراجعه کنید. پس از این که کشور خود را ایران انتخاب کردید به بخش پیش خرید مراجعه کنید و  شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و کد پیش خرید را دریافت کنید. پس از آن در روز های دوم و سوم اردیبهست این کد را به یکی از 4 فروشگاه معرفی شده برده و گوشی خود را تهیه کنید.

سامسونگ برای تمامی کسانی که در این دو روز گوشی خود را تهیه کنند 100 هزار تومان جایزه تدارک دیده است. همچنین برای 6 نفر اول هر فروشگاه، سامسونگ سفر استانبول را تدارک دیده است و برای 60 نفر بعدی مبلغ 100 هزار تومان دیگر و یک اسپیکر لول باکس سامسونگ هدیه خواهد شد. برای 260 نفر بعدی یک اسپیکر لول باکس تدارک دیده شده است.

به نظر سامسونگ سیاست بسیار خوبی را در ایران در پیش گرفته است که هم جنبه ی تبلیغاتی خواهد داشت و هم خریداران از این موضوع استفاده خواهند کرد و جوایزی دریافت خواهند کرد.

4 فروشگاه برای خرید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در روز فروش

۱- فروشگاه مایکروتل پلاس (بازار موبایل)

آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایینتر از تقاطع جمهوری- حافظ، نبش ورودی بازار موبایل ایران.

تلفن : ۶۶۷۲۷۵۷۹-۰۲۱ / ۶۶۳۴۷۲۳۱-۰۲۱

 


۲- فروشگاه ۳۱۳ (پاساژ علاالدین)

آدرس: تهران، خیابان جمهوری ، پاساژ علاءالدین، ط همکف، شماره ۷۳-۷۴-۷۵

تلفن : ۶۶۷۱۹۸۴۴-۰۲۱

 


۳- فروشگاه مرکزی پایتخت (پاساژ پایتخت)

آدرس: تهران، خیابان میرداماد، مجتمع پایتخت، طبقه همکف، روبروی درب ورودی.

تلفن: ۸۸۷۸۶۷۸۸-۰۲۱

 


۴- فروشگاه مگا شاپ زنجیره ای سام قلهک

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، پ ۱۴۱۷.

تلفن: ۲۲۶۳۷۰۹۰-۰۲۱

شما می توانید اطلاعات بیشتر را بعد از ثبت نام در سایت سامسونگ به دست بیارید.