امروز:10 فروردین 1403

IFA 2015 : در IFA 2015 باید منتظر چه وسایل و گجت های جدیدی باشیم؟

IFA نمایشگاهی که نگاه بسیاری از تکنولوژی دوستان به آن دوخته شده است. دلیل را هم علاقمندان به تکنولوژی بسیار خوب می دانند. نمایشگاه IFA مکانی برای معرفی بسیاری از گجت های روز تکنولوژی است. بسیاری از شرکت های معروف جهان اقدام به معرفی گوشی های هوشمند، تبلت های هوشمند و ابزار های پوشیدنی می پردازند. پس در یک کلام شروع این نمایشگاه یک رویداد بسیار زیبا برای دوستداران دنیای فناوری است. ما امروز قصد داریم در مقاله ای آنچه را که ممکن است در IFA 2015  ببینیم. با آریامونز همراه باشید.

آنچه سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

سامسونگ شرکتی است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. از تلوزیون گرفته تا گوشی ها و ساعت های هوشند  و وسایل خانگی همه عرصه ی فعالیت سامسونگ است. اما در سالیان گذشته سامسونگ در بخش اسمارت فون ها و گجت ها بسیار خوب کار کرده است. چندی پیش این شرکت از دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رونمایی کرد. قطعا در نمایشگاه IFA 2015 این دو گوشی را خواهیم دید اما چه چیز جدید معرفی سامسونگ برای رونمایی خواهد داشت؟

یکی از اولین گجت هایی که از سامسونگ در نمایشگاه   IFA 2015 انتظار معرفی داشته باشیم ساعت هوشمند Gear S2 می باشد. این ساعت هوشمند در کنفرانس آنپکد با اختصار معرفی شد. در مورد این ساعت هوشمند اطلاعات زیادی موجود نمی باشد اما درباره ی این ساعت می دانیم که یک ساعت دایره شکل است و رابط کاربری آن به صورتی است که دایره ها که بخش های مختلف ساعت هستند به صورت دایره شکل اطراف ساعت می باشند و همچنین این ساعت از  Tizen به جای اندروید ور استفاده می کنند.

همچنین خبر هایی پیرامون Galaxy O منتشر شده است. خبر های حاکی از آن است که سامسونگ بر روی خط جدید از گوشی هوشمند در حال کار است که  Galaxy O نام دارند. به نظر سامسونگ این گوشی را برای هماهنگی با وسایل واقعیت مجازی خود عرضه کند اما برای اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی این گوشی در  IFA 2015 باشیم.

Samsung-Gear-S2 (1) Samsung-Gear-S2 (2) Samsung-Gear-S2 (3) Samsung-Gear-S2 (4) Samsung-Gear-S2 (5) Samsung-Gear-S2 (6) Samsung-Gear-S2 (7) Samsung-Gear-S2 (8) Samsung-Gear-S2 (9) Samsung-Gear-S2

 

آنچه الجی در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

بر اساس اطلاعات الجی در حال حاضر در حال کار بر روی دو گوشی جدید نکسوس می باشد اما به نظر IFA جای مناسبی برای معرفی این دو گوشی الجی نمی باشد و به نظر جای مناسب معرفی این دو گوشی در کنفرانس گوگل و همراه با معرفی اندروید M با شد.

در حال حاضر خبر هایی از الجی به گوشی می رسد که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی رده بالا می باشد. می توان پیش بینی کرد که الجی در حال ساخت گوشی های جدید پیشرفته و با فناوری های جدید و طراحی های جدید خمید باشد. اما معرفی این نوع گوشی در نمایشگاه IFA نیز دور از ذهن می باشد. دلیل آن که در مورد این نوع گوشی های تا به حال اخبار زیادی منتشر نشده است.

گجت دیگری را که می توان در نمایشگاه IFA  دید ساعت هوشمند جدیدی از الجی می باشد.

آنچه سونی در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

به بخش سونی در نمایشگاه IFA  که برسیم گجت های حالبی برای رونمایی وجود دارد. از جمله وسایلی که ممکن است در بخش سونی در IFA معرفی شود دو گوشی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 compact  می باشد. تصاویر و مشخصات زیادی از این دو گوشی منتشر شده است و همه چیز برای معرفی این دو گوشی آماده است.

همچنین ممکن است که سونی از فیلم های جدید خود نیز مانند جیمز باند و Spectre پرده برداری کند. همچنین باید منتظر یک ساعت هوشمند از سونی نیز باشیم. درست است که اطلاعاتی پیرامون آن منتشر نشده است اما به باید منتظر هر سورپرازی را داشت. مراسم سونی در نمایشگاه IFA 2015 در 2 سپتامبر(11 شهریور برگزار خواهد شد..)

 

Alleged-Sony-Xperia-Z5-Z5-Compact-leak (2) Alleged-Sony-Xperia-Z5-Z5-Compact-leak (1) Alleged-Sony-Xperia-Z5-Z5-Compact-leak

آنچه اچ تی سی در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

وضعیت اچ تی سی کمی بحرانی است اما این دلیل نمی شود که به این شرکت در IFA نگاهی نیاندازیم.  این شرکت برای خروج از بجران در حال حاضر خود نیاز به یک نجات دهنده دارد و شاید آن نجات دهنده پرچم دار جدیدی به نام HTC O2 باشد. اما معرفی این گوشی در نمایشگاه IFA  کمی دور از ذهن می رسد اما ممکن است. دلیل نیز خروج از وضعیت حال این کمپانی است.

غیر از این گوشی که ممکن است در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شود باید منتظر چند گوشی جدید نیز باشیم. از جمله  چند گوشی Desire وButterfly از این جمله هستند. از جمله گوشی هایی که می توان در IFA منتظر آن ها بودDesire 728 و Desire 828w می باشد.

تصاویر فاش شده از Desire 728:

The-HTC-Desire-728-might-get-unveiled-at-IFA-2015 (3) The-HTC-Desire-728-might-get-unveiled-at-IFA-2015 (2) The-HTC-Desire-728-might-get-unveiled-at-IFA-2015 (1) The-HTC-Desire-728-might-get-unveiled-at-IFA-2015

 

آنچه موتورولا در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

ماه گذشته موتورولا سه گوشی جدید خود را معرفی کرد. سه گوشی جدید موتورولا سومین گوشی موتو جی، موتو ایکس استایل و موتو ایکس پلی بود. بنابراین منتظر معرفی گوشی جدیدی از موتورولا در نمایشگاه IFA نباید باشیم.

در مورد ابزار های پوشیدنی کمی قضیه متفاوت است. چند مدتی است که موتورولا ،ساعت هوشمند موتو 360 را معرفی کرده است و IFA 2015 جای مناسبی برای معرفی نسل دوم ساعت moto 360 می باشد. در گذشته تصاویر و ویدئویی از این ساعت منتشر شده بود.

Motorola-Moto-360-successor

آنچه مایکروسافت در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

خب به ردموندی ها که می رسیم باید منتظر چند دیوایس جدید باشیم. مایکروسافت چندی پیش ویندوز 10 خود را معرفی کرد و اینک به نظر زمان آن است که چند موبایل خود را با ویندوز 10 معرفی کند. اما باید بدانید که سرفیس پرو 4 و گوشی های لومیا ی جدید در اکتبر معرفی شوند و انتظار معرفی گوشی های پرچم دار در IFA 2015 نباید داشته باشیم.

اما مایکروسافت قطعا در نمایشگاه IFA 2015 چند گوشی جدید با ویندوز 10 را معرفی خواهد کرد. همچنین کامپیوتر های All in one را نیز مایکروسافت معرفی خواهد کرد. همچنین باید منتظر دستگاه های گیمینگ و نوتبوک جدید مایکرسافت نیز باشیم.

زمان مراسم مایکروسافت 4 سپتامبر (13 شهریور) خواهد بود.

آنچه ایسوس در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

ایسوس به تازگی گوشی های بسیار خوب و مقرون به صرفه ای را به تازگی وارد بازار کرده است. از جمله ی آن می توان به گوشی های زن فون 2 اشاره کرد. به هر حال ما باید در نمایشگاه IFA در انتظار معرفی چند گوشی جدید باشیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به حال به نظر در نمایشگاه IFA باید منتظر یک گوشی جدید زن فون باشیم. این گوشی در حال حاضر در چین گواهی نامه ی مخصوصی را دریافت کرده است.

رندر ها و مشخصات منتشر شده از این زن فون نشان می دهد که این گوشی یک گوشی میان رده خواهد بود. علاوه بر این گوشی زن فون در نمایشگاه IFA 2015 باید منتظر ساعت های هوشمند Zenwatch ایسوس نیز باشیم.

The-rear-volume-rocker-of-an-upcoming-Asus-ZenFone (1) The-rear-volume-rocker-of-an-upcoming-Asus-ZenFone

آنچه هوآوی در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

در مورد کمپانی هوآوی و حضور آن در IFa سریعا می توان به معرفی چند گوشی هوآوی رسید. بر اساس اطلاعات و شایعات منتشر شده قبل این رویداد و تا به امروز  باید منتظر گوشی جدید Mate S باشیم. این گوشی به نام های Mate 7S و گوشی Mate 8  نیز معرفی شده است. همچنین در رویداد IFA 2015 باید منتظر معرفی هندست هوآوی نیز باشیم.

البته شایعات زیادی پیرامون گوشی های که معرفی خواهد شد وجود دارد. اما باید خود را آماده کنیم که گوشی های جدید هوآوی را با صفحه های خمیده را نیز مشاهده کنید. پس صبر کنید و 11 شهریور مراسم این کمپانی را در IFA 2015 را با ما دنبال کنید.

 

Huawei-Mate8--Mate-S (2) Huawei-Mate8--Mate-S (1) Huawei-Mate8--Mate-S

 

آنچه لنوو در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده تا اینک به نظر لنوو اولین کمپانی ای خواهد بود که گوشی با دوربین دو گانه ی سلفی را معرفی خواهد کرد. نام گوشی جدید این شرکت vibe S1 خواهد بود. اما در مورد دوربین دوگانه اطلاعات دقیقی وجود ندارد و باید دید که آیا لنوو از رویداد IFA 2015 استفاده خواهد کرد تا اولین محصول با دوربین دو گانه سلفی را معرفی کند یا خیر.

جدا از vibe S1 لنوو می تواند گوشی جدید خود را با نام Vibe P1 و Vibe P1 pro را معرفی کند. مهمترین مشخصه ی این گوشی باتری ابر سایز این گوشی می باشد. باتری بیان شده برای این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد.

به غیر از دو گوشی بالا باید منتظر گوشی دیگری نیز باشیم. گوشی  Lenovo Vibe X3 گوشی دیگری است که انتظار معرفی آن را در رویداد IFA 2015 خواهیم داشت. این گوشی بر اساس شایعات به اسپیکر دو گانه در جلوی دستگاه مجهز خواهد شد و از  Hi-Fi 3 برای افزایش کیفیت صدا بهره خواهد جست.

 

 

Vibe-X3 (2) Vibe-X3 (1) Vibe-X3

آنچه ایسر در نمایشگاه IFA 2015 ممکن است معرفی کند

کمپانی ایسر نیز اکثرا در IFa از وسایل جالبی پرده برداری می کند. به نظر در این رویداد 2015 نیز وسایل و گجت های جدیدی را معرفی کند اما اطلاعات دقیقی پیرامون آن نیست. اما در مورد گوشی های این شرکت شایعات وجود دارد که گفته می شود این شرکت در IFA 2015 از 4 گوشی جدید با  سیستم ویندوز 10 پرده برداری خواهد کرد.

با ما و پوشش کامل ما از نمایشگاه IFA 2015 همراه باشید.