امروز:1 اردیبهشت 1403

آیفون 6 اس با دوربین دوگانه می آید

آیفون 6 معرفی شد و اینک دیگر کمپانی اپل به دنبال ساخت ایفون جدید خود و تکنولوژی های  جدید در ان است. آیفون 6 اس  (Iphone 6s) بنا بر منابع خبری قرار است که در با دوربین دوگانه و سنسور فشار سنج سه بعدی وارد بازار شود. با آریامونز همراه باشید.

خبر ها حاکی از این است که اپل قرار است که iphone 6s (آیفون 6 اس ) خود را با دوربین دوگانه و مجهز به زوم اپتیکال وارد بازار کند. این خبر ها از یک منبع تایوانی منتشر شده است. علاوع بر این دوربین دوگانه این منبع تایوانی ذکر کرده است که iphone 6 (آیفون 6) به سنسور فشار سنج 3 بعدی نیز مجهز خواهد شد.

باید ذکر کرد که این دو قابلیت جدید را باید در همان ظاهر آیفون 6 انتظار داشته باشیم و تغییر ظاهری زیادی را از اپل نباید خواستار باشیم.اما همانطور که می دانید اپل ساعت های هوشمند خود را معرفی کرد. اپل یه احتمال بسیار قوی در اینده قرار است آیفون جدید خود را با ساعت اپل واچ بیشتر مرتبط سازد.

یکی از بخش هایی که آیفون 6 اس  قرار است برای این ایفون در نظر گرفته شود سنسور فشار سنج است که باید ان را به تکنولوژی Force Touch این شرکت مرتبط بدانیم.

[rpi]

Force Touch چیست؟

فورس تاچ تکنولوژی است که اپل در صفحه نمایش های رتینا ی خود به کار برده است. در این نمایشگر ها شما می توانید با تغییر میزان فشار دست خود فرمان متفاوتی به رایانه بدهید.

screen-shot-2014-08-13-at-9-46-23-am

به هر حال در آیفون 6 اس باید منتظر باشیم که دوربین با کیفیت تری را مشاهده کنیم.اما در مورد صفحه نمایش ایفون 6 اس می توان به قطع گفت که به هیچ عنوان سایز تاچ تغییر نخواهد کرد و مانند آیفون 6 در سایز های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی وارد بازار خواهد شد.

به هر حال ما شما را در جریان اخرین اخبار آیفون 6 اس قرار خواهیم داد. با آریامونز همراه باشید.