امروز:31 فروردین 1403

تحقیقات عکس سلفی: مردان 2 برابر زن ها عکس سلفی می گیرند

سلفی در دوره ی جدید بسیار مرسوم است. دلیل ان شاید تنها بودن و نداشتن کسی که از فرد عکس بگیرد باشد و یا شاید بدون اینکه از کسی کمک بخواهید به راحتی از خود هر چند عکسی را که بخواهید بگیرید و عکس های شما دقیقا باب میلتان هستند. به هر حال عکس های سلفی جای وسیعی را برای خود اشغال کرده اند. اگر می خواهید نفوذ این عکس ها را در زندگی مردم ببینید کافی است در شبکه های اجتماعی اندکی گشت و گذار بزنید تا با انواع عکس های سلفی اشنا شوید. اما ما در این مقاله امار جالبی از علاقمندی جنسیتی به عکس سلفی برای شما آماده کرده ایم. با آریامونز همراه باشید.

سلفی یکی از راحترین و بهترین عکس ها برای نشان دادن ان چیزی را که می خواهیم نشان دهیم است. تماما باب میل خودمان و گرفته شده توسط خودمان. پس حتما بهترینی است که می توانیم بگیریم. اما اماری که در رابطه با علاقمندی به این عکس می باشد خیلی جالب است. شاید شما قبل از این مقاله اگر مورد سوال قرار می گرفتید که زنان یا مردان بیشتر علاقه مند به عکس سلفی هستند شما بدون شک زنان را نام می بردید. اما باید بدانید که تحقیقات آمار دیگری را نشان می دهد.

اما تحیقبقات اچ تی سی در بریتانیا چیز دیگری را نشان می دهد. اچ تی سی در بریتانیا با برگزاری نظر سنجی ای میزان علاقه مندی جوانان به عکس سلفی را بررسی کرده است که در این نظر سنجی مردان حدود 2 برابر زنان به عکس سلفی علاقمند هستند. طی این نظر سنجی اچ تی سی اعلام کرد که در بین افراد بین 18 تا 30 سال مردان در هفته 3 سلفی از خود می گیرند و درباره ی زنان 1.6 عکس می باشد این مقدار چیزی در حدود نصف تعداد عکس اقایان است.

این آمار مطالب جالب تری نیز بیان می کند و آن در مورد بخش هایی از بدن که در سلفی جنسیت ها دیده می شود است. در سلفی ها اقایان اغلب دوست دارند که بخشی از بدن خود را نمایش دهند انگونه که آمار اچ تی سی می گوید حدود 76 درصد دوست دارند تا بدنشان را نشان دهند. در مورد زن ها نیز این آمار به 45 درصد می رسد و اکثر خانم ها دوست دارند تا صورت و زیبایی خود را در عکس نشان دهند.

نظر شما چیست؟ ایا اقایان بیشتر از بانوان به عکس های سلفی علاقمند؟ نظرات خود را با آریامونز در میان بگذارید.