امروز:10 فروردین 1403

گلکسی اس 6 در 4 رنگ عرضه خواهد شد; آیا این رنگ ها گواهی بر بدنه ی فلزی؟

چندی تا WMC 2015  فاصله زمانی وجود دارد و شایعات درباره ی پرچم داران کمپانی های بزرگ بیش از پیش می شود. یکی از این کمپانی ها، کمپانی سامسونگ است. این کمپانی قرار است از پرچم دار خود یعنی گلکسی اس 6 در WMC 2015 بارسلون رونمایی کند. اخیرا سایت معتبر sam mobile از رنگ های این گوشی خبر داده است. این شرکت در مورد رنگ گوشی سامسونگ آبی تیره، سبزآبی، طلایی و سفید را نام برده است. با آریامونز و تحلیل گلکسی اس 6 همراه باشید.

همانطور که بیان شد وبسایت سام موبایل که یک منبع معتبر در مورد اخبار سامسونگ است از رنگ های گلکسی اس 6 خبر داده است. طبق گزارش این سایت رنگ های گلکسی اس 6 قرار است  آبی تیره، سبزآبی، طلایی و سفید باشد.

در بین این رنگ ها فقط رنگ سبزآبی رنگ جدیدی در بین محصولات سامسونگ است و بقیه ی رنگ ها را در محصولات دیگر سامسونگ دیده ایم.

بقیه رنگ ها نیز مانند گلکسی A5 است و ممکن است این شرکت از طراحی فلزی ای مانند آن استفاده کرده باشد.

البته باید توجه داشته باشید که رنگ بندی های در گوشی الومینیومی بسیار سخت تر از گوشی های پلاستیکی است و با توجه به پروسه ی طولانی و روش های خاص در این رنگ بندی همانطور که در بالا گفته شد به احتمال زیاد سامسونگ از بدنه ی الومنیومی ای در حدود گلکسی A5 و با همان رنگ های(به جز سبر آبی) راهی بازار کند.

شایعات تا به حال در مورد گلکسی اس 6، این گوشی را با مشخصاتی در حد نام این پرچم دار بیان کرده اند. سامسونگ در گلکسی اس 6 فقط از پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰ خود استفاده خواهد کرد و نمایشگر این گوشی 5 اینچ آمده است که از گلکسی اس 5 نیز کوچکتر است. رم پیش بینی شده 3 یا 4 گیگابایت می باشد و دوربین اصلی این گوشی 16 یا 20 مگاپیکسل گفته شده است.

با اخبار بیشتر پیرامون این پرچم دار در MWC 2015 که در اواسط اسفند برگزار خواهد شد با آریامونز باشید.