امروز:5 اردیبهشت 1403

App pin حاصل کار پینترست (pinterest) و اپل برای کشف برنامه های جدید iOS

اگر شما از کاربران شبکه ی اجتماعی پینترست باشید با ریچ پین (rich pin) آشنایی دارید.این قابلیت در این شبکه به گونه است که شما می توانید با آن با اماکن جدید آشنا شوید یا محصولات جدیدی را ببینید و آنها را بخرید و … . اپل در اقدامی مشترک با پینترست قابلیت App pin را معرفی کردند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که با جدیدترین برنامه iOS آشنا شوند و در ادامه انها را دانلود کنند. با آریامونز همراه باشید.

قابلیت جدید اپ پین که با تلاش های اپل و پینترست به انجام رسیده است برای دنیای گوشی های هوشمند بسیار مفید است. هر روز هزاران برنامه جدید مفید و غیر مفید وارد بازار می شوند اما شناسایی و استفاده از آن ها به راحتی امکان پذیر نیست. از این رو اپل برای برنامه های iOS با پینترست همکاری کرده است و شما به راحتی می توانید از جدیدترین برنامه های هر دسته بندی دسترسی پیدا کنید.

شما بعد از دیدن برنامه می توانید به راحتی آن را روی دیوایس خود نصب کنید و با یک کلیک به اپ استور هدایت می شوید. در ادامه اپل صفحه جدید باز کرده است که برنامه های جدیدی را در گروه بندی های خاص می توانید ببینید و انتخاب کنید برای این کار از لینک زیر به پینترست اپل استور هدایت مراجعه کنید.

همچنین صفحه در پینترست وجود دارد که بهترین اپ ها را در آن قرار گرفته است که می توانید از لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید.

https://www.pinterest.com/pinterest/staff-picks/

اشتراک گذاری