امروز:4 اردیبهشت 1403

مونز استریم: کورتانا در ویندوز 10 چگونه کار می کند

حدود یک ماه پیش ویندوز 10 معرفی شد. یکی از ویژگی های اصلی ویندوز به کار گیری کورتانا در این ویندوز به عنوان دستیار صوتی بود. در ادامه گفته شد که مرورگر جدید که به پروژه ی اسپارتان معروف بود نیز از این دستیار صوتی استفاده خواهد کرد. کورتانا در گذشته در ویندوز فون 8 استفاده شده بود و رقیب سیری و Google now بود. اما الان این دستیار صوتی به ویندوز آمده است. ما در بخش مونز استریم گروه آریامونز امروز ویدئویی از کورتانا در ویندوز 10 را برای شما آماده کرده است. با آریامونز همراه باشید.

کورتانا یکی از ویژگی های اصلی و جدید ویندوز 10 می باشد که مایکروسافت بر آن در کنفرانس معرفی آن بسیار تاکید داشت. این دستیار صوتی که در گذشته در ویندوز فون دیده شده بود اینک پا به دسکتاپ ها و لپ تاپ های ویندوز نهاده است. در گذشته بحث برتری دستیار های صوتی مطرح شد و طی بررسی هایی در زبان های مختلف سیری از کورتانا بالاتر بود. اما باید بدانید که کورتانا هنوز راه زیادی در پیش دارد و یک دستیار صوتی تازه متولد شده است.

در ویدئو زیر در گزارشی Cnet از کورتانا داشته است و سوالاتی از آن پرسیده می شود. در ابتدا به کورتانا در ویندوز 10 گفته می شود که یک جک بگوید و کورتانا نیز یک جک را بازگو می کند و در ادامه از این دستیار صوتی در مورد soccer سوالاتی پرسیده می شود و همچنین یک یادآور با ان تنظیم می شود.

 

نظر شما در مورد کارآمد بودن کورتانا چیست؟ با آریامونز در میان بگذارید.