امروز:8 اردیبهشت 1403

انالیز استراتژی: اپل واچ فروش 15 میلیونی را در سال 2015 تجربه خواهد کرد

روز معرفی و عرضه ی نسخه ی نهایی اپل واچ نزدیک می شود. شایعات و اخبار درباره اپل واچ هر روز بیشتر از پیش می شود. در گذشته قیمت اپل واچ طلایی را نیز بررسی کردیم و همچنین درباره زمان باتری این ساعت برای شما نیز مطالبی قرار دادیم. همچنین پیش بینی می شود که اپل واچ قابلیت شخصی سازی برای خرید داشته باشد. حالا انالیزور ها از مقدار فروش این ساعت در سال 2015 خبر می دهند. با آریامونز همراه باشید.

اپل واچ در راه است و باید منتظر یک حضور قدرتمند تر از اپل در عرصه ی ساعت هوشمند باشیم. اپل واچ به زودی وارد بازار می شود و با توجه به ویژگی هایی که اپل در مراسم معرفی آیفون 6 ذکر کرد پیش بینی می شود در سال 2015 حدود 15 میلیون اپل واچ به فروش برسد.

apple-watch-gold-women

این امار را شرکت انالیز استراتژی انالیز ارائه می دهد. این شرکت می گوید که با ورود این ساعت هوشمند به سرعت در بین مردم جا باز خواهد کرد و حدود 15 میلیون فروش را در سال 2015 تجربه خواهد کرد. این میزان حدود 55 درصد از بازار را در اختیار خواهد داشت.

شاید شما هم درباره ی این موضوع دچار تردید باشید اما فروشگاه های اپل و برند این شرکت ضامن این فروش است. با آریامونز همراه باشید.