امروز:10 فروردین 1403

iOS 8.2 منتشر شد؛ پشتیبانی کامل از اپل واچ اضافه شد

در کنفرانس Spring Forward اپل علاوه بر معرفی اپل واچ نسخه ی جدیدی از iOS نیز منتشر شد. این نسخه ی iOS تغییرات بزرگی را به آی دیوایس شما نمی آورد و فقط هماهنگ شده با اپل واچ می باشد. یعنی اگر اپل واچ را ندارید نیاز چندانی بر آپدیت نیست. iOS 8.2 نسخه های بتای زیادی را پشت سر گذاشته است و اینک در دسترس عموم قرار گرفته است. iOS 8.3 نیز در دست برنامه نویسان است و نسخه های بتای خود را پشت سر می گذارد. با آریامونز همراه باشید.

iOS 8.2 منتشر شده است  و ویژگی جدید بسیار مهمی و کاربردی غیر از اپل واچ به آن اضافه نشده است. البته نباید جزئیات دیگر ویژگی های اضافه شده را نادیده گرفت. البته واژه ی ویژکی تا اندازه ای بزرگ است زیرا این ها فقط برطرف کردن باگ توسط اپل بوده است. البته علاوه بر طرف کردن باگ ها برنامه Health نیز تغییرات کوچکی را متحمل شده است که کاربران زیاد به شناسایی آن نیستند.

البته همانطور که گفتین iOS 8.3 نیز در دوره تست به سر می برند و مهمترین ویژکی آن ها CarPlay می باشد که با وسیله ی آن می توانید گوشی خود را با وایرلس به ماشین خود وصل کنید.

iOS 8.2 نیز به برنامه اپل واچ مجهز شده است که در صورتی که شما نیاز به نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند اپل واچ را دارید به راحتی با آی دیوایس خود این کار را انجام دهید.

اشتراک گذاری