امروز:8 اردیبهشت 1403

قیمت اپل واچ اسپورت، عادی و ادیشن مشخص شد؛ اپل واچ ادیشن 10 هزار دلار قیمت پایه

اگر کنفرانس اپل را در سال 2014 برای معرفی آیفون 6 را به یاد داشته باشید می دانید که اپل برای اولین بار در آن مراسم از اپل واچ پرده برداشت. اپل واچ که بعد از 6 ماه دوباره توسط اپل معرفی می شود و جواب بسیاری از سوال های کاربران را داده است.یکی از سوال های بسیار مهم درباره ی اپل واچ قیمت آن می باشد. در این مقاله در آریامونز قیمت اپل واچ را در مدل های مختلف را برای شما شرح خواهیم داد. با آریامونز همراه باشید.

اپل واچ در کنار آیفون 6 برای اولین بار معرفی شد. این ساعت چندی پیش نیز در کنفرانس اسپرینگ فوروارد اپل برای بار دوم معرفی شد و همچنین درباره عمر باتری آن نیز مقدار 18 ساعت ذکر شده است. این ساعت در سه مدل معرفی شد. مدل های آن به این صورت نامگذاری می شدند: اپل واچ اسپورت، اپل واچ عادی، اپل واچ ادیشن

این سه نوع ساعت دارای قیمت های متفاوت نیز می باشند. ساعت اسپورت اپل واچ 350 یا 400 دلار بسته به انتخاب کاربر از بین 38 میلیمتری و 42 میلیمتری متفاوت است. مدل عادی اپل واچ با جنس بدنه ی استیل با قیمت پایه ی 550 دلار روانه بازار خواهد شد. البته همانطور که در گذشته گفته شد این ساعت اپل قادر به شخصی سازی در هنگام خرید بوده و تا 1050 دلار قابلیت اضافه شدن هزینه و امکانات وجود دارد.

نسخه ی ادیشن اپل واچ که همان نسخه ی با جنش طلا است بسیار بیش از آن چه که تصور می شد هزینه برای کاربران به همراه خواهد داشت و کالایی بسیار لوکس خواهد بود. اپل واچ ادیشن از جنس طلای 18 عیار می باشد و قیمت پایه ی آن 10 هزار دلار می باشد که بر اساس شخصی سازی شما این مقدار تا میزان چندین هزار دلار قابلیت اضافه شدن را داراست. مقداری که در مطالب گذشته در مورد اپل واچ گلد بر اساس استفاده از طلا ی این ساعت پیش بینی شده بود حدود 900 دلار بود البته بدون سود اپل اما می بینیم که سود اپل برای اپل واچ ادیشن بسیار زیاد است.

اپل واچ از 21 فروردین در اپل استور های سراسر دنیا در دسترس خواهد بود.