امروز:6 اردیبهشت 1403

شیائومی ساعت هوشمند Mi watch را معرفی خواهد کرد

شیائومی شرکتی چینی است که محصولات بسیار خوبی را روانه ی بازار کرده است. این شرکت که با رابط کاربری جدید اندروید خود تا حد زیادی خود را به اپل نزدیک کرده است حالا پس از معرفی ساعت اپل یعنی اپل واچ در فکر تسخیر این بخش از بازار می باشد. بر اساس گزارش های رسیده به نظر می رسد که باید به زودی منتظر معرفی ساعت هوشمند شیائومی باشیم. با آریامونز همراه باشید.

اپل واچ معرفی شد و شیائومی نیز با معرفی اپل واچ در صدد است که اسمارت واچ خود را معرفی کند. این کمپانی چینی که با محصولات به صرفه و با کیفیت بسیار خوب در چین مشهور شد حالا در بازار ساعت هوشمند خود را وارد می کند. شیائومی در سال گذشته نیز یک دستبند ورزشی به نام می بند را روانه ی بازار کرد و امسال می خواهد با استفاده از تجربه ی خود ساعت هوشمندی خود را ممتاز روانه ی بازار کند.

ساعت هوشمند شیائومی به احتمال بسیار زیاد Mi watch نام خواهد گرفت و این کمپانی طبق اخبار قرار است از یک صفحه نمایش بزرگ برای می واچ استفاده کند. همچنین اطلاعات حاکی از آن است که می واچ با بدنه ی الومینیومی تراش خورده ساخته می شود.

در این ساعت، شیائومی از قابلیت حسگر ضربان قلب برای باز کردن ساعت استفاده خواهد کرد و گفته می شود این امکان مصرف باتری زیادی خواهد داشت و باید این نکته را یادآور شد که این اطلاعات در حال حاضر به تایید این کمپانی نرسیده است.

شیائومی همچنین در نظر دارد که نسل دوم می بند (Mi band) خود را در سال جاری با پشتیبانی از NFC روانه ی بازار کند.