امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت ویندوز 10 را به عنوان کاستوم رام برای پرچم داران اندرویدی روانه بازار می کند

مایکروسافت مبارزه ی تمام عیاری را علیه اندرویدی ها اغاز کرده است. انچه تا پیش از این جنگ سردی می نامیدیم اینک جنگ واقعی قلم داد می شود. مایکروسافت چندی پیش با شیائومی به توافق رسید تا سیستم عامل خود را بر روی گوشی شیائومی می 4 استفاده کند. اما باید بدانید این جنگ سردی بیش نبوده جنگ واقعی ان چیزی است که مایکروسافت در سر دارد. ان چیزی که مایکروسافت در نظر ان است که ویندوز 10 را به عنوان کاستوم رام راهی بازار کرده تا کاربران اندرویدی بتوانند این رام را به راحتی بر روی گوشی خود ریخته و از آن استفاده کنند. با اریامونز همراه باشید.

154512stz9jhh9m7nulvvu.jpg.thumb_

مایکروسافت گوشی شیائومی می 4 را برای رام ویندوز 10 خود انتخاب کرده است. شاید در ابتدا این سوال برای شما پیش بیاید که چرا شیائومی! به صورت واضح باید پاسخ این سوال را به شما بدهیم و آن این است که شیائومی هر هفته رام گوشی ها خود را اپدیت می کند و بازخورد ان را از کاربران دریافت می کند. اما مایکروسافت از شیائومی شروع کرده است و به زودی رام هایی برای گوشی های پرچم دار اندرویدی نیز ارائه خواهد شد.

شاید یکی از بهترین کار های مایکروسافت برای بازگشت به عرصه ی سیستم عامل موبایل همین باشد. زیرا با این کار به راحتی کاربران می توانند ویندوز فون را تجربه کرده و در صورتی که از ان خوششان بیاید از ان استفاده کنند.

به هر حال باید دید که این اعلام حضور ویندوز 10 برای گوشی های موبایل اندروید چه نتایجی به همراه دارد.