امروز:9 فروردین 1403

جزئیاتی بیشتری از iOS 9 منتشر شد

اپل قصد دارد طی کنفرانس WWDC در 18 خرداد، نسخه بعدی  iOS 9 را معرفی کند. در این نسخه شاهد بهبودها و بهینه سازی‌های جدیدی نسبت به نسخه‌ی فعلی خواهیم بود.
اپل در iOS 9 ، سیری را بازطراحی کرده است و همچنین رابط کاربری‌ای که در اپل‌واچ به کار گرفته شده به رابط کاربری جدید این نسخه اضافه خواهد شد. همچنین شاهد اضافه شدن والپیپرهای و تم‌های جدید برای زیباتر شدن ظاهر رابط کاربری اپل خواهیم بود و والپیپر اصلی در این نسخه به رنگ آبی و سبز تغییر خواهد کرد. علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، بهبودهایی برای مشکلات امنیتی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این انتظار می‌رود اپل از سرویس جدید استریم موسیقی Beats پرده بردارد ولی شایعاتی مبنی بر اینکه این سرویس به این زودی آماده نخواهد شد. سایت Billboard اعلام کرده، سرویس استریم موسیقی Beats هنوز نتوانسته است چند مجوز اصلی را قطعی کند.

سایت 9to5mac نیز طی گزارشی اعلام کرده است که iOS 9 ویژگی‌های جدید زیادی را به همره نخواهد داشت، اما به احتمال فراوان پایداری آن افزایش می‌یابد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.