امروز:5 اردیبهشت 1403

پتنت جدید مایکروسافت برای نمایشگرهای تاشو

ردموندی‌ها به تازگی یک نوآوری جدید را ثبت پتنت کردند که جالب به نظر می‌رسد. آن‌ها پتنت یک نمایشگر تاشو با طراحی و امکانات جدید و تازه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

 

پیش از این نمایشگرهای منعطف تولید شده بودند که پس از مدتی سوراخ‌های الکترونیکی آسیب می‌بینند. اما مایکروسافت توانسته یک نمایشگر بزرگ را در قالب یک فرم فکتور کوچک جا دهد.

مایکروسافت یک نمایشگر بدون منبع تغذیه یا به اصطلاح انفعالی تولید کرده است که در هنگام خم و راست شدن آسیب نخواهد دید.  البته این نمایشگر تنها یک سطح شبیه نمایشگر است و ردموندی‌ها برای ایجاد تصویر در صفحه نمایش از یک پروژکتور کوچک و کم مصرف استفاده کردند. بنابراین به جای استفاده نمایشگرهایی که از لنزها استفاده می‌کنند و طراحی‌هایی برای شکست نور دارند مایکروسافت از پروژکتور کوچکی استفاده خواهد کرد که کنتراست و کیفیت بالایی دارد و در عین حال مصرف پایینی هم دارد. همچنین مایکروسافت از دوربین‌ها و دیگر گزینه‌های مربوط به فناوری‌های حسی برای پشتیبانی از حساسیت لمسی یا چند لمسی در نمایشگر خود استفاده خواهد کرد.

 

 

image23-512x620

 

 

image19-521x620

 

 

image20-517x620

 

 

image21-575x620

 

 

image22-560x620

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.