امروز:1 اردیبهشت 1403

شیائومی گوشی خمیده ی Xiaomi Arch عرضه می کند

حتما با شیااومی و مقالات ما درباره ی این شرکت اگر با اریامونز همراه بوده باشید اشنایی دارید.این شرکت که بازار چین را در دستان خود گرفته است و رقیبی جدی برای سامسونگ است این بار از گوشی جدید به نام Xiaomi Arch پرده بر می دارد. این اخبار زودتر از رونمایی این محصول به بیرون درز کرده است.انچه گفته می شود ان است که این محصول از قرار است از دو طرف خمیده باشد و  نوت اج را از این نظر نیز خواهد گرفت.با آریامونز همراه باشید.

با استناد به اطلاعات موجود در پوستر مذکور، قسمت‌های خمیده این گوشی هوشمند برای نمایش اعلان‌ها، کنترل‌ها و همچنین اعلام نتایج مسابقات ورزشی و و بازار بورس استفاده می‌شود.
همچنین در پوستر منتشر شده به این موضوع اشاره شده که شیائومی آرک، اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه‌نمایش خمیده در هر دو طرف است.
اگر این گوشی برای شما بسیار جذاب بوده و قصد خرید آن را دارید، بهتر است بدانید که شیائومی آرک در حال حاضر تنها یک طرح مفهومی است و هنوز هیچ نوع اطلاعات رسمی از جانب کمپانی سازنده منتشر نگردیده. اما با نگاهی به گذشته، متوجه خواهیم شد که احتمال عرضه این محصول در آینده وجود خواهد داشت؛ زیرا شرکت مذکور سابقه زیادی در زمینه الگو برداری از محصولات دیگر شرکت‌ها دارد.