امروز:9 فروردین 1403

مشخصات galaxy grand max و galaxy a7 درز کرد

 

سامسونگ که همچون همیشه به معرفی محصولات متنوع خود ادامه می دهد و از روش تک محصول بودن استفاده نمی کند. قرار است طی ماه های اینده محصولات جدید خود را معرفی کند. این عکسها و مشخصات در مجله ای  اورد شده است. با اریا مونز همراه باشید تا دو گوشی گلکسی گرند و گلکسی ای 7 را مشاهده کنید.

جالب اینجاست که در کنار تصاویر و مشخصات گلکسی A7، اطلاعاتی نیز از محصول خوش‌قیمت و خوش‌قد و بالای سامسونگ که آنرا با نام گلکسی گرند مکس می‌شناسیم نیز به چشم می‌خورد. در تصویر افشا شده مشخصات سه مدل مختلف از گلکسی A7 ذکر شده است که به این ترتیب می‌باشد:

سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت با ابعاد ۶.۳ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۰ گرم وزن در کنار صفحه نمایش ۵.۱۳ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی که از فناوری AMOLED بهره می‌برد.
برای پردازنده نیز احتمال می‌دهیم که اسنپ‌دراگون ۶۱۵ از نوع ۶۴ بیتی با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و  هشت هسته در قلب A7 جای بگیرد. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو گوشی، به همراه باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهد.

در کنار تمام این امکانات، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، وای‌فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس هم برای این گوشی تعبیه شده است. مشخصات سخت‌افزاری خوب گلکسی A7 جای هیچ‌ حرفی برای گفتن نمی‌گذارد اما در قسمت نرم‌افزاری باید بگوییم که انتظار داشتیم به جای اندروید کیت‌کت، سامسونگ اندروید آب‌نبات‌ چوبی را برای محصول جدید خود در نظر بگیرد. همانطور که گفته شد تصاویر و مشخصات گلکسی گرند مکس نیز در این مجله افشا شده است و بر اساس این اطلاعات با گوشی که به صفحه نمایش ۵.۲۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p و ۱/۵ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد طرف هستیم.

با توجه به مشخصات افشا شده از هر دو گوشی اگر بخواهیم خود را جای خریدار قرار دهیم، باید گفت که مسلماً گلکسی A7 از اقبال بیشتری به نسبت به گلکسی گرند مکس برخوردار خواهد بود.