امروز:5 اردیبهشت 1403

معرفی نرم افزار Start Menu Modifier

معرفی نرم افزار Start Menu Modifier 4

صفحه استارت ویندوز8 یک مکان با ارزش است. شما در اینجا وقتی وارد حساب خود می شوید، اطلاعت واقعا مهم در مورد خودتان می بینید. در چند ماه گذشته تعدادی از ابزارهای رایگان برای سفارشی کردن و هماهنگ سازی بیشتر صفحه start screen منتشر شدند.

Start Menu

در اینجا می خواهیم یک ابزار جانبی به شما معرفی کنیم که به وسیله آن می توانید صفحه استارت را در دسکتاپ باز کنید و عکس پس زمینه صفحه استارت را تغییر دهید و تصویر دلخواهی به جای آن قرار دهید و تعداد ردیف برنامه های منو مترو را تغییر دهید و کارهای دیگری انجام دهید.

Start Menu

از میان همه برنامه های موجود برای سفارشی کردن صفحه شروع (start screen)، تنها برنامه Start Menu Modifier قادر به کوچک کردن اندازه منوی start screen و باز کردن صفحه شروع در دسکتاپ می باشد. نسخه توسعه یافته این برنامه می تواند نوار تسکبار را در صفحه شروع فراخوانی کند.

همانطور که شما می دانید در حالت پیش فرض start screen  به صورت فول اسکرین یا تمام صفحه اجرا می شود و منوی تسکبار در این صفحه دیده نمی شو و یکی از کارهای معمول در ویندوز8 سویچ کردن بین start screen و desktop است  و این کار برای دسترسی به نوار تسکبار انجام می شود. به کمک این ابزار شما می توانید صفحه شروع را طوری پبکر بندی کنید که به نوار تسکبار در صفحه  start screen دسترسی داشته باشید.

پس از نصب برنامه و اجرای آن از منوی کرکره ای position گزینه Fill screen, show taskbar را انتخاب کنید و بر روی دکمه apply کلیک کنید. همین!

Start Menu

 

حالا با فشردن دکمه window به صفحه start screen سویچ کنید و در منوی مترو نوار به پیشواز نوار تسکبار بروید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.