امروز:4 اردیبهشت 1403

شیائومی می 5(mi5) :تصاویری فاش شده از این گوشی

شیائومی،تعریف، تعریف، تعریف!!! این شرکت چگونه است!! جدا از این بحث هایی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود بیایید پرچم دار دیگر این کمپانی را از نزدیک نظاره کنیم. گوشی جدید شیائومی mi 5 قرار است در ces 2015 معرفی شود.اما قبل از موعد عکسایی از ان فاش شده است. با اریامونز همراه باشید.

Mi5 را می‌توان بهترین محصول شرکت چینی شیائومی دانست، در همین رابطه امروز تصاویری از این پرچم‌دار به بیرون درز کرده که حکایت از حاشیه‌های فوق باریک در آن دارد.

صفحه‌نمایش به کار گرفته شده در پرچم‌دار آینده شیائومی از رزولوشن بسیار خوب ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. شاید زیاد دور از ذهن نباشد که Mi5 همانند دیگر پرچم‌داران ۲۰۱۵ از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدارگون ۸۱۰ استفاده کند که ۳ گیگابایت حافظه رم جای در کنار آن سخن باقی نخواهد گذاشت.

Black-version-of-the-Xiaomi-Mi5

دوربین ۲۰.۷ مگا پیکسلی و حسگر اثر انگشت نیز ویژگی‌هایی است که می‌توان انتظار آن را در Mi5 داشت. طبق گزارش این منبع، Mi5 قیمتی به نسبت بالاتری از رنج قیمت ۳۲۵ دلار مدل‌های قبلی خواهد داشت. همچنین احتمال دارد که شیائومی دو دستگاه رده‌بالا را برای جبران این تغییر قیمت رونمایی کند. علاوه بر مطالب قید شده شایعاتی شنیده می‌شود که شیائومی همچنین مدلی خاص از  Mi5 را با صفحه‌نمایشی با بهره بردن از یاقوت کبود در تعدادی محدود به بازار عرضه نماید.

Earlier-leak-of-the-white-Xiaomi-Mi5

انتظار می‌رود Mi5 نسبت به نسل قبلی خود از صفحه نمایشگر بزرگ‌تری بهره ببرد، شاید ۵.۵ و یا ۵.۷ اینچی باشد. بر اساس تصاویر منتشر شده از این دستگاه که قرار است چندی دیگر شاهد رونمایی آن باشیم، شاهد قرارگیری دوربین جلو، سنسور تشخصی میزان روشنایی محیط و شاید سنسور حسگر ضربان قلب در جلوی دستگاه هستیم.