امروز:5 اردیبهشت 1403

گسترش ساعت های هوشمند ایسوس در سال 2015

امروزه تمام مسائل کلاسیک به دنیای دیجیتال وارد می شوند. یکی از این موارد ساعت هوشمند است. ساعت هایی که در گذشته بسیار کلاسیک بودند الان مظهری از دنیای تک شده اند.به صورتی که تمام شرکت های تکنولوژی به ساعت هوشمند رو اورده اند تا هم خود را ثابت کنند هم بازار را برای خود بخرند.در این میان ایسوس هم از قافله عقب نمانده و در ادامه ساعت های Zenwatch ساعت های دیگری را در سال 2015 برای معرفی اماده خواهد کرد. با اریامونز همراه باشید.

بر اساس خبری که Focus Taiwan منتشر کرده است کمپانی ایسوس در سال ۲۰۱۵ سه ساعت هوشمند جدید را برای عرضه در برنامه دارد. پیش از این Jerry Shen مدیر عامل ایسوس نیز اشاره ای به عرضه نسل جدید Zenwatch با پشتیبانی از سیم کارت داشته است. گفته شده است که این محصول در سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

بر اساس شایعات جدید دو محصول دیگر با قیمت های پایین تر و با هدف میانه بازار عرضه خواهند شد. پشتیبانی از نرم افزارهایی در خدمت ورزش و سلامت(شمارش قدم ها، اندازه گیری کالری مصرفی و …) از جمله ویژگیهای این دو محصول خواهد بود، هنوز توضیحات دقیق تری در این مورد منتشر نشده است. نسل جدید Zenwatch احتمالاً با سیستم عامل Android Wear، مقاومت در برابر آب و سخت افزاری قوی تر از قبل وارد بازار خواهد شد.