امروز:1 اردیبهشت 1403

ویندوز 10 با کورتانا به بازار می آید

ویندوز 10 در 21 ژانویه به صورت رسمی معرفی می شود و حتما باید منتظر مرورگر جدید این شرکت یعنی اسپارتان باشیم.در مطالب گذشته در مورد اسپارتان و چگونگی بهره گیری ان از کورتانا را توضیح دادیم اما اینها همه به صورت رسمی تایید نشده اند. با آریامونز همراه باشید.

شما می توانید نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 را با این اموزش نصب کنید البته بدون اسپارتان!

ان چه که می توان از ویندوز 10 انتظار داشت و مطمئن بود که ان درست است استفاده از دستیار صوتی این شرکت در سیستم عامل جدید این شرکت یعنی ویندوز 10 می باشد.

خبر ها حاکی از ان بود که در مرورگر ویندوز 10 نیز می توان از این مشخصه یعنی دستیار صوتی کورتانا استفاده کرد.از جمله ویژگی های جدید اسپارتان که هنوز تایید نشده اجرا کردن مرورگر های دیگر تحت خود می باشد یعنی مرورگر کروم را در یک تب باز می کند و شما می توانید از ان استفاده کنید.

تغییراتی نسبت به 8 و 8.1 در ویندوز 10 اعمال شده است. در ویندوز 10 شما مانند ویندوز سون از منوی استارت کلاسیک بهره می برید. البته باید گفت که این استارت به سادگی ویندوز 7 نخواهد بود. در مورد ویندوز 8 و استارت جدید ان به نظر استارت ان هم بسیار ساده و قابل استفاده بود اما اکثریت بر مشکل داشتن با ان ازعان می نمودند. حالا مایکروسافت تغییراتی را اعمال کرده تا این ویندوز از جمله محبوبترین ویندوز های این کمپاین شود.

در حال باید منتظ کنفرانس ویندوز در 21 ژانویه باشیم تا ببینیم اسپارتان و ویندوز 10 چگونه از اب بیرون خواهند امد؟