امروز:9 فروردین 1403

بالاخره گوگل پلی، اپ استور اپل را گرفت

اندروید غول نوپایی که گوگل ان را ساخت! اما این سیستم هر روز بزرگتر از قبل می شود.تا چندی پیش اپ استور اپل بیشترین برنامه ها را در دست داشت اما اینک دیگر وقت گوگل پلی برای پیشتازی است. با آریامونز همراه باشید.

اپل با تعداد زیاد برنامه های در دسترس یاد می شد. اما بالاخره گوگل پلی به رقیب خود رسید. گوگل پلی برای اولین بار از اپ استور اپل جلو افتاد و به گونه  ای که حدود 300 هزار اپ بیشتر از اپ استور اپل دارد.

appFigures دلیل این پیشی را راحتی ساخت برنامه برای اندروید و راحتی قرار دادن برنامه ها در گوگل پلی می داند.همچنین گستردگی اندروید در میان سازندگان و خیل عظیم استفاده کننده از آن نیز باعث این رخداد می شود.

علاوه بر فروشگاه گوگل پلی اپ استور ، فروشگاه امازون هم در لیست رقیبان می باشد اما نمی توان ان را رقیبی جدی دانست. این سه فروشگاه اپ در تعداد اپ های خود شاهد افزایش بوده انده اما گوگل پلی بیسیار بیشتر از آن دو پیشرفت کرده است.

اما باید دانست که یک برنامه نویس تمایل بیشتری برای نوشتن برنامه ios دارد زیرا برنامه سازان این سیستم بسیار بیشتر از اندروید سازان درآمد کسب می کنند همانند سازنده ی بازی monument valley که خود در این پست از وضع دانلود غیر مجاز گلایه کرد و میزان دانلود مجاز از اپ استور و گوگل پلی اورده شده است.

با آریامونز همراه باشید.