امروز:10 فروردین 1403

GALAXY A3 ، GALAXY A5 و GALAXY A7 به زودی در ایران عرضه می شوند

سامسونگ اعلام کرد که به زودی گلکسی سری A وارد ایران می شود. این گو شی ها در سه مدل GALAXY A3 و GALAXY A5 و GALAXY A7 وارد بازار می شوند و می توان این سری را از جمله باریکترین گوشی های سامسونگ دانست.در این مطلب توضیحات کوتاهی درباره این سه محصول خواهیم داد. با آریامونز همراه باشید.

این خانواده یعنی سری ای گلکسی به نازک بودن معروف هستند و می توان از ویژگی های بارز دیگر این سری به دوربین های سلفی بسیار قوی اشاره کرد.در زیر این 3 عضو خانواده ی سامسونگ را برای شما بررسی می کنیم.

GALAXY A3 و GALAXY A5

GALAXY A3 و GALAXY A5 همانطور که در بالا گفته شد دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسل هستند و شما به راحتی می توانید در شبکه های اجتماعی مشغول باشید.پردازنده ی  GALAXY A3 و GALAXY A5 دارای فرکانس 1.3 گیگاهرتز می باشد و از یک پردازنده ی 4 هسته ای استفاده می کند.

samsung-galaxy-a5-phat-hanh-thang-11

GALAXY A3 و GALAXY A5  درای نمایشگر های سوپر املد هستند که کیفیت عالی ای دارند.در مورد Super Amoled نیز بدانید که کیفیت بسیار بالایی را برای کاربر به ارمغان اورده از دیگر مدل ها کیفیت بسیار بالاتری را دارا می باشد.همچنین GALAXY A3 و GALAXY A5 ا بهبود عملکرد تطبیق صدا (Adjustable Audio) در Galaxy A5 وGalaxy A3، صدای محیط تاثیر بسیار کمتری بر کیفیت صدای خروجی داشته و می توانید از بهترین کیفیت صدا لذت ببرید.

Galaxy A7

Galaxy A7 هم رده ی دو مدل دیگر نیست و قابلیت های بسیار بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. از قابلیت های مهم این گوشی می توان مولتی تسکینگ یا همان اجرای چند برنامه با هم را دارا می باشد. این گوشی نیز مانند دو مدل دیگر دارای دوریین 5 مگاپیکسل می باشد که عکس های سلفی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

در مورد مشخصات ان می توان به دو پردازنده ی 4 هسته ای داخل ان اشاره کرد.رم Galaxy A7 دو گیگ می باشد فرکانس مخصوصی هستند و در دو مدل عرضه شده اند.البته هر کدام از این پردازنده ها دارای فرکانس خاصی هستند و در دو مدل  شامل هسته ی1.5 و 1 گیگاهرتزی و 1.8 و1.3 گیگاهرتزی می شود. و حافظه داخلی ان نیز 16 گیگ است.همچنین باتری برای این گوشی 2600 مبلی آمپر در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ می باشد و از نوع Super AMOLED می باشد و تراکم پیکسلی 401 را برای شما به ارمغان می آورد.

Samsung-Galaxy-A7-Review

همانطور که در مورد دوربین سلفی گفتیم دوربین اصلی ان نیز 13 مگاپیکسل است و همچنین Galaxy A7 به امکان «کنترل خودکار برای پاک‌سازی صداهای اضافه» یا Always Clear Voice Auto Control با هدف کاهش انتقال آلودگی‏های صوتی مجهز است.