امروز:10 فروردین 1403

چگونگی استفاده از اندروید برای تبلت یا موبایل

چگونگی استفاده از اندروید برای تبلت یا موبایل 4
  1. 1
  2. ورژن اندروید روی گوشی خود را مشخص کنید. وسایل اندرویدی از قبیل تبلت و موبایل از ورژن های نتفاوتی از اندروید استفاده می کنند.
     چگونگی استفاده از اندروید برای تبلت یا موبایل
    • اکثر تیبت های اندرویدی دارای اندروید 4 و یا بالاتر هستند.جدیدترین نسخه ی اندروید jeley bean  می باشد که با 4.2 هم شناخته می شود. اکثرا ورژن های بالاتر از سرعت و قدرت بیشتری بهره مند هستند.
    • تبلت های قدیمی دارای سیستن عامل 3.x هستند که مانند3.1 یا 3.2 و … . این ورژن ها برای موبایل در دسترس نبوده ولی تبلت های جدید ورژن تبلت با موبایل مثل هم است.چگونگی استفاده از اندروید
  3. 2درک چگونگی استفاده از 3 کلید کاربردی در اندروید:این کلید های کاربردی برای استفاده از برنامه ها و کارهای خیلی معمولی مورد نیاز می باشد.
    • ;کلید خانه(home buttom): این کلید باعث می شود شما به راحتی به صفحه ی اصلی اندروید برگردید .حتی در هنگام کار کردن با برنامه ها یا بازی کردن و نکته جالب بسته نشدن برنامه ها وبازی است که باز این خصوصیت در بعضی بازی ها دیده نمی شود ولی راحتی کار کردن را برای شما به ارمغان می اورد.
    • کلید بازگشت(The back button):برای بازگشت بعه عملیات قبلی یا صفحه ی قبلی به کار می رود.
    • Multi-tasking button:تبلهای اندرویدی از 4 به بالا از یک دکمه که نام برده شد بهره می برند. ضربه زدن این دکمه یک لیست از تمام برنامه های در حال اجرا در پس زمینه را می دهد. کشیدن یک برنامه در حال اجرا  به سمت چپ یا راست (در صفحه نمایش چند وظیفه) برنامه را می بندد. این کار برای پاک کردن RAM و سرعت بخشیدن به دستگاه بسیار مفید است
    • در دستگاه های اندرویدی با گرفتن چند ثانیه ای دکمه هوم یا تنظیمات می توانید این پنجره را ببینید.
  4. 3

     Android خود را شخصی سازی کنید و از ان به طور ویژه استفاده کنید:برای اینکه از امکانات گوگل برای موبایل خود استفاده کنید باید یک اکانت گوگل را برای موبایل خود ثبت کنید(البته اگر این امکان برای گوگل پلی به درد بخور نیست چون ایران در حال حاضر تحریمه ولی می توانید از گوگل کلود و… استفاده کنید .چگونگی استفاده از اندروید

  5. 4-play store or bazar app
    پلی استور چگونگی استفاده از اندروید برای تبلت یا موبایل

    گوگل پلی برنامه های فروانی دارد که برای دانلود ولذت بردن از اندروید هست اما به دلایل تحریم ما از استفاده ی راحت از گوگل پلی محرومیم اما با برنامه های مانند بازار برای اندروید این مشکل تا اندازه ای حل شده است…چگونگی استفاده از اندروید

  6. 5

    Customize your Android. از این قسمت شما باید اندروید خود را ان چنان که دوست دارید برنامه ریزی کنید این شامل ویجت های بخش بندی برنامه و…. می شود..

  7. 6

    Speed up your device. افزایش یرعت از راه های مختلفی انجام می گیرد[1]:

    • چگونگی آپدیت  اندروید برای تبلت یا موبایل

      اپدیت کردن اندروید که در ادرس مقابل انجام می شود : Settings > About phone > Software Update > Update

      اپدیت ها باگ های نرم افزاری و مشکلات را کم و با دسته بندی بیشتر سرعت را افزایش می دهند..

    • از یک انتی ویروس و یک task manager استفده کنید.انتی ویروس ویروس ها را از بین برده و باعث افزایش سرعت می شود و task manager با بستن برنامه ها باعث افزایش سرعت میشود.task manager روی بعضی از دستگاه ها به حالت پیش فرض نصب است و لی در همه ی انها مشاهده نمی شود.
    • ,ویجت ها و وسایل اضافی روی هوم اسکرین یا دسکتاپ خود را پاک کنید هرچند ویجت ها باعٍدسترسی سریع تر می شوند اما باعٍکاهش سرعت و استفاده رم میشوند.
  8. 7
  9. Back-up your data. از اطلاعت خود بک آپ بگیرید این کار را بر روی گوشی خود یا کامپیوتر یا سرویس گوگل کلود انجام دهید.پیشنهاد ما استفاده از بک اپ گوگل هست این بک آپ علاوه بر این که روی هارد شما نیست و فضا اشغال نمی کند باعث می شود شما با گوشی های دیگری نیز کار و لیست شماره تلفن ها و … را در ان گوشی نیز داشته باشید.برنامه ی برای این کار با نام back up &restore شناخته می شود.