امروز:31 فروردین 1403

مشخصات گلکسی اس 6 (Galaxy S6) فاش شد

بالاخره شایعات پیرامون مشخصات داخلی گلگسی اس 6(Galaxy S6) منتشر شد. سایت بی جی آر بر اساس یک منبع موثق اطلاعات گوشی گلگسی اس 6 را فاش کرد. انچه می توان به طور خلاصه از گلکسی اس 6 سامسونگ داشت بازگشت به گذشته و فدا کردن مقاومت گوشی در برابر اب و گرد و غبار می باشد. با آریامونز همراه باشید تا مشخصات گلگسی اس 6 را برای شما شرح دهیم.

همانطور که گفتیم سایت بی جی آر مشخصات گلکسی اس 6 (GAlaxy S6) را فاش کرده است. این سایت از موثق بودن منبع خبر می دهد و مشخصات زیر را بیان کرده است.

انچه که در ابتدای تحلیل گلکسی اس 6 (GAlaxy S6)  می توان فهمید این است که انچه قرار است تفاوتی در گلکسی اس 6 (GAlaxy S6) ایجاد کند همان ظاهر ان است و مشخصات داخلی کاملا از پیش قابل پیش بینی بود.

مشخصات گلکسی اس 6 (GAlaxy S6)

گلکسی اس 6 (Galaxy S6) در سال 2015 و به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه بارسلون رونمایی خواهد شد. صفحه نمایش

گلکسی اس 6 (Galaxy S6) 5.1 اینچی خواهد بود و قلب تپنده ی آن پردازنده ی اسنپدراگون کوالکام خواهد بود.همچنین این پردازنده هشت هسته ای است و دارای ساختار 64 بیتی است همانطور که انتطار ان را داشتیم. در مورد مدل پردازنده ی ان می توان به احتمال بسیار اسنپدراگون 810 را برای آن فرض کرد اما احتمال اینکه سامسونگ اولین شرکتی باشد که از اسنپدرگون 820 و یا 815 استفاده کند نیز می رود.

در مورد صفحه نمایش 5.1 اینچی گلکسی اس 6 باید افزود که این نمایشگر دارای کیفیت QHD است و از مانند گلگسی اس 5 از نوع AMOLED می باشد. همچنین تعداد پیکسل بر اینچ این دیوایس 557 خواهد بود که می توان آن را بهترین نمایشگر دانست. زیرا که هر چه مقدار تراکم پیکسلی بیشتر شود جزئیات بیشتر قابل مشاهده است.

در مورد دوربین گلکسی اس 6 (Galaxy S6) دوربین اصلی آن 20 مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین دوربین سلفی ان نیز 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 می‌باشد. سامسونگ برای ساخت گلگسی اس 6 خود از باتری 2550 میلی امپری استفاده خواهد کرد.

از دیگر امکانات گلکسی اس 6 می توان به شارژ بی سیم ان اشاره کرد. با این شارژر شما می توانید با هر 10 دقیقه شارژ 4 ساعت از گوشی خود استفاده کنید.

گلکسی اس 6 همچنین از شبکه ی Cat LTE 6 پشتیبانی می کند و در 3 نوع 32، 64 و 128 عرضه خواهد شد. در مورد طراحی ان نیز در این مقاله به شیشه ای بودن پشت ان اشاره شده است. همچنین در این نسل گوشی گلکسی باید منتطر سامسونگ پی هم باشیم.

انچه که در مورد این گوشی نسبت به قبل صرف نظر شده است همان قبلیت ضد خاگ و غبار و اب بودن ان است. انچه این منبع منتشر کرده است میگوید که سامسونگ از این بخش صرف نظر کرده و البته می توان آن را ناشی از تاثیر کم ان در فروش دانست زیرا که اغلب گوشی های پرچم دار سونی به کلی از این استاندارد استفاده می کنند و بار تبلیغاتی نداشته وفقط هزینه را افزابش می دهد.

انچه که بیان شد از سایت بی جی ار و از منبع معتبر ان بیان شده است و باید منتظر تایید سامسونگ و یا تغییر در مشخصات باشیم.