امروز:7 اردیبهشت 1403

Htc one M9 Plus: مشخصات اچ تی سی وان M9 پلاس فاش شد.

در شایعات گذشته عکس هایی از اچ تی سی M9 پلاس (ام 9) فاش شد. اما مشخصات آن به بیرون درز نکرده بود تا اینکه امروز در بنچمارک AnTuTu این گوشی شناسایی شد. مشخصات این گوشی کمی تعجب بر انگیز بود زیرا که در این بنچمارک پردازنده ی ان مدیا تک شناسایی شد و اچ تی سی برای اولین بار است که از پردازنده ی مدیا تک استفاده می کند و در تمامی محصولات گذشته ی اچ تی سی رد اسنپدراگون کوالکام دیده می شد. با آریامونز همراه باشید تا مشخصات اچ تی سی وان M9 را برای شما شرح دهیم.

بر اساس بنچمارک AnTuTu در دل اچ تی سی وان M9 پردازنده ی مدیا تک می تپد. بله! مدیا تک! شاید اگر شما از دنبال کنندگان محصولات اچ تی سی بوده باشید از این حرکت تعجب کرده اید زیرا که اچ تی سی در تمامی گوشی های خود از اسنپدراگون استفاده کرده است. به هر حال گوشی اچ تی سی M9 پلاس در دل خود پردازنده ی مدیا تک MT6595 را دارد. در مورد این پردازنده باید بگویم که از معماری big.LITTLE استفاده می کند و از LTE پشتیبانی می کند.این پردازنده 8 هسته ای بوده و 4 هسته ی آن Cortex A17  با فرکانس 2.2 گیگاهرتز می باشد و 4 هسته ی آن Cortex A7 می باشد که دارای فرکانس کاری 1.95 گیگاهرتز می باشد.

در تصاویر زیر می توانید بالاتر بودن گوشی اچ تی سی ام 9 پلاس را از می 3 شیائومی و اکسپریا Z2 مشاهده کنید.

Htc one M9 plus Htc one M9 plus (2)

پردازنده ی گرافیکی این گوشی PowerVR G6200  می باشد و قابلیت ضبط 2k  و 4k  را دارا می باشد.

به هر حال با یک مقایسه کوچک می توان اچ تی سی وان M9 را از گوشی های پرچم دار سال گذشته ی بسیاری از کمپانی ها بالاتر دانست و باید خاطر نشان کرد که این پردازندهی مدیا تک از اسنپدرگون 805 قوی تر است و در مورد مقایسه با پردازنده ی اسنپدراگون 810 نمی توان مقایسه قطعی انجام داد. باید منتظر باشیم تا ببینیم ایا اچ تی سی وان M9 در دو نوع روانه ی بازار می شود یا خیر.