امروز:6 اردیبهشت 1403

ساعت ZenWatch 2 ساعتی بهینه تر از ایسوس معرفی خواهد شد

ساعت های هوشمند وسایل جدیدی است که بعد از تبلت ها باید انتظار تبدیل شدن ان به نیاز را با مرور زمان داشته باشیم. هر یک از کمپانی های معروف سعی کرده است که در کنار گوشی های هوشمند خود ساعت های هوشمند را ضمیمه ی کار خود کند. ایسوس نیز در کنار محصولات دیگر خود در سال گذشته ZenWatch را معرفی کرد. انتظار می رود که امسال این شرکت ZenWatch 2 خود را معرفی کند. با آریامونز همراه باشید.

ایسوس Zenwatch خود را با سیستم اندروید وِر عرضه کرد. این ساعت که ساعتی قابل قبول بود جایگاه خود را در بین کمپانی ها پیدا کرد. اما این کمپانی امسال قصد عرضه دومین سری از این ساعت ها با نام ZenWatch 2 را خواهد داشت.

مدیر عامل ایسوس از عمر باتری ساعت های هوشمند کم است و به گفته ی او این عمر نا امید کننده است. Jonney Shih مدیر عامل ایسوس برای این که عمر باتری  ساعت های هوشمند زیاد شود به مواردی از جمله بهبود و بهینه کردن سیستم عامل و پردازنده ی ان اشاره کرد. در مورد پردازنده باید گفت که این کار کار اصلی کوآلکام است زیرا  اکثر ساعت های هوشمند از پردازنده ی اسنپدرگون 400 این شرکت استفاده می کنند. سیستم عامل اکثر ساعت های هوشمند نیز اندروید وِر می باشد که باید گوگل برای بهینه کردن ان اقدام کند.

با این تفاسیر که Jonney Shih مدیر عامل ایسوس بیان می کند باید منتظر ساعت هایی با عمر بیشتر از این شرکت باشیم.او عمر مفید باتری را یک هفته بیان کرد و باید دید ایا ZenWatch 2 عمر بیش از دو روز و در حدود 1 هفته خواهد داشت. اما باید خاطر نشان شوم که دست یابی به این عمر باتری سخت خواهد بود و اندروید هم با تمام محدودیت ها گوگل تا اندازه ای بهینه شده و برای بهینه کردن بیشتر باید بسیار تلاش کرد.

از دیگر امکاناتی که باید در ZenWatch 2  انتظار ان را داشته باشیم برقراری تماس بدون تلفن هوشمند است.

هم‌اکنون ساعت‌های هوشمند موجود در بازار با هر بار شارژ کامل می‌توانند تا دو روز به کاربر خدمت کنند، اما به گفته مدیرعامل ایسوس این عمر باتری بسیار ناامیدکننده می‌باشد.

اشتراک گذاری