امروز:10 فروردین 1403

اولین تلفن همراه مایکروسافت با ویندوز10 به زودی معرفی خواهد شد

یک وبسایت چینی که از منابع نزدیکی از مایکروسافت دارد مدعی شده است به زودی یک دستگاه جدید رده بالا مبتنی بر ویندوز10 از سوی مایکروسافت معرفی خواهد شد. البته به گفته ی این وبسایت دستگاه های دیگری هم مبتنی بر ویندوزفون 8.1 به زودی معرفی می شوند.

بنابر انتظارت دستگاه های میان رده و پایین رده مبتنی بر ویندوز فون 8.1 در نمایشگاه موبایل بارسلون سال2015 معرفی می شوند. اگرچه این وبسایت نامی از مدل های این گوشی ها نبرده است اما پیش بینی می شود یکی از این مدل ها lumia 1330 است که بازار شایعات آن داغ است. همچنین شایعاتی مبنی بر یک مدل ارزان تر Lumia 830 وجود دارد که پیش بینی می شود دارای یک دوربین pureview و همچنین حافظه کمتری است.

قسمت جذاب این شایعات، وجود شایعه ای مبنی بر معرفی یک دستگاه مبتنی بر ویندوز10 در بازه زمانی ماه می تا ژوئن است. یکی دیگر از منابع مدعی شده است که این پرچمدار با ویژگی 3D Touch عرضه خواهد شد و شایعه مبنی بر معرفی این تلفن در سه ماهه ی دوم سال2015 را تایید می کند. امیدواریم که هرچه زودتر بتوانیم یک گوشی ویندوز10 ای را تست کنیم و کیفیت آن را بسنجیم

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.