امروز:7 اردیبهشت 1403

تیم کوک در گزارش مالی اپل ذهن کاربران را برای آیپد 12 اینچی (ipad pro) آماده کرد

چندی پیش مشخصات ایپد جدید اپل فاش شد. انجور که منابع می گفتند اپل در حال ساخت ایپدی 12 اینچی است که تصاویر آن نیز به بیرون درز کرد. همچین اطلاعاتی درباره ی استایلوس یا قلم دیجتالی که اپل قرار است همراه با این آیپد بیاید برای شما آوردیم. این که اپل رسم خود را بشکند و ابپدی 12 اینچی بر خلاف گذشته عرضه کند اینک که یک ایفون 4.7 اینچی عرضه شده جایی دور از ذهن نیست و حتی بسیار هم به واقعیت نزدیک است. البته باید بگویم که درباره ی آیفون 6 شایعات تا 75 درصد صحت داشتند. پس سایز ipad pro به احتمال زیاد 12 اینچی است. تیم کوک در مراسم گزارش مالی 2014 این شرکت در مورد این ایپد به صورت غیر مستقیم بحث هایی را مطرح کرد که اینک به طور حتم باید منتظر ایپد 12 اینچی باشیم. با آریامونز همراه باشید.

تیم کوک همانند ایفون که در ایده های اپل اصلاحات ایجاد کرد به نظر می رسد که در ایده های ایپد نیز در حال ایجاد تغییر است. به نظر انچه که تیم کوک زمانی آن را گیج می خواند اینک باید به ایپد پرو نسبت داد. تیم کوک این واژه را برای محصولاتی مانند سرفیس پرو 3 و … به کار می برد که نمی شد فهمید در کدام رنج از محصولات هستند. آیا تبلت هستند و یا لپ تاپ! به هر حال اپل در این ایده تغییر ایجاد کرده است. در ایفون نیز تغییر ایجاد کرد و واقعا تغییری برای بهتر شدن بود و اینک ایفون 6 در انواع بخش های کاربران را راضی نگه داشته است.

در مورد ایفون 6 اپل این بزرگ کردن صفحه را برای کاربران و رضایت تمام ان ها ایجاد کرد و در مورد ایپد نیز همین باعث اینچنین تغییری در محصولات اپل شده است. انچه می توان از فروش این شرکت فهمید پایین امدن فروش این تبلت است که اپل را متقاعد کرده است که با بزرگ کردن صفحه نمایش در فروش ان تاثیر مثبتی ایجاد خواهد شد.

به هر نحو به سراغ صحبت های تیم کوک مدیر شرکت اپل برویم. به نظر کارشناسان انچه که باعث شده است تیم کوک ذهن کاربران را اماده کند این است که اپل نیاز دارد که بیش از پیش به سازمان ها وارد شود. انچه که ابتدای امر پیداست نکته ی خاصی در این حرف تیم کوک پیدا نمی شود اما با کمی اطلاعات تکنولوژیکی می دانیم که اکثر سازمان تمایل بسیاری برای استفاده از ویندوز در سازمان های خود دارند دلیل این امر نزدیکی ظاهری تبلت های ویندوزی و نسخه های دسکتاپ ان است. همچنین سازمان ها نیز به لپ تاپ و تبلت همزمان نیاز دارند و قرار نیست بابت تبلت پول بدهند.

به هر حال تیم کوک در مورد ایپد خود گفت:

  این یکی از بهترین موقعیت هاست تا پردازش موبایلی را وارد سازمان ها کرده و نحوه کار کردن کارمندان را متحول سازیم.

تیم کوک در ادامه بحث به این موضوع اشاره می کند که همین الان نیز سازمان هایی از ایپد استفاده می کنند اما این یک چیز همگانی نیست اپل برای ان تلاش می کند.

اگرچه آیپد در حال حاضر در بیش از ۵۰۰ شرکت در حال استفاده است اما بخش کوچکی از سازمان های بزرگ از آن استفاده ای کاربردی داشته و آن را در اختیار تعداد محدودی از کارمندانشان قرار می دهند.

در نهایت انگونه که معلوم است اپل در تلاش است که سیستم ایپد خود را به mac os خود نزدیک کند تا با این کار مشتریان بیشتری را جذب کند.