امروز:29 فروردین 1403

هوآوی P8 در لندن در تاریخ 15 اپریل معرفی می شود

هوآوی در سال گذشته فروش خوبی به هم زد این انچیزی است که گزارش مالی هوآوی به ما می گوید اما این شرکت در پی دست یافتن به فروش 100 میلیون دیوایسی است و اینک سال 2015 شروع شده و راه برای این شرکت باز است.گوشی P8 گوشی جدید است که هوآوی به زودی این گوشی را معرفی می کند اما به دور از انتظار این موبایل در نمایشگاه بارسلون معرفی نمی شود.با آریامونز همراه باشید.

گوشی پی 8 هوآوی گوشی است از جنس نازک مدل P این شرکت چینی و ظرافتی مثال زدنی. گوشی هوآوی P8 به نظر در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون معرفی می شد اما مدیر بخش موبایل هوآوی از معرفی این گوشی در 26 فروردین در لندن خبر داد. اما دلیل انتخاب لندن انگلیس را مدیر بخش موبایل هوآوی اینگونه بیان می کند که فروش هوآوی در اروپا بسیار عالی بوده است و برای همین این گوشی را در اروپا و لندن معرفی می کند.

اما بسیار بر این باور بوده اند که هوآوی در P8 از یک نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. اما مدیر ارشد این شرکت درباره ی این قضیه می گوید که هیچگاه هوآوی باتری را فدای کیفیت نمایشگر نخواهد کرد. هوآوی P8 به احتمال زیاد با صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل وارد بازار خواهد شد.

این گوشی به احتمال زیاد با صفحه نمایشگر 5.2 اینچ وارد بازار می شود. پردازندهی در دل هوآوی P8 یک پردازندهی  هشت هسته ای Kirin 930 خواهد بود و رم 3 گیگابایت در هوآوی P8 استفاده شده است. باتری هوآوی P8 یک باتری 2600 میلی امپر ساعتی است و دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل با فناوری OIS است. حافظه ی داخلی این گوشی 32 خواهد بود.

هوآوی همچنین در مورد گوشی های ویندوز فونی این قضیه را رد دانسته و گفته است که این شرکت گوشی های ویندوز فونی تولید نخواهد کرد دلیلی که برای این کار اعلام شده باز نبودن دست هوآوی برای شخصی سازی آن و متفاوت بودن بوده است.

اشتراک گذاری