امروز:10 فروردین 1403

حالت بیماری برای راحت شدن از کار

حالت بیماری برای راحت شدن از کار 1

به یاد داشته باشید، اول و مهمتر از همه، درباره ی دروغ است. و این است که این رفتار غیر اخلاقی است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که حقیقت را بگویید و فقط تماس بگیرید  زمانی که شما  حقیقتا  بیمار هستید. هر نکته پس از این در مقاله  تاکتیک های غیر اخلاقی است که اساسا در شما “سرقت” از کارفرمای خود و همکاران را ایجاد می کند.

زمینه های بیماری:

به وجود اوردن  برخی از زمینه های. یک روز قبل از روز موعود، به همکاران خود این حس را بقبولانید که حال خوبی ندارید. معمولا خود را دارای علائم شبه آنفولانزا در طول روز را نمایان کنید. به عنوان مثال، می گویند که استخوان های شما را صدمه دیده و  شما احساس کمی درد دارید. به این ترتیب، همکاران خود را می توانید در روز بعد به سرعت قانع نمایید.

حالت بیماری برای دروغ گفتن به رئیس:

حالت بیماری برای دروغ گفتن

اماده کردن بهانه

یک بهانه اماده کنید. قبل از اینکه شما به رئیس خود بگویید، عذر و بهانه های خود را آماده است. نگاه کردن به علائم آنفولانزا در اینترنت و توجه کنید  که آنهایی که شایع ترین  است را انتخاب کنید. اگر شما نیازبه نسخه پزشک دارید قبل از تظاهر کردن ان را اماده کنید. در حالی که شما تظاهر به بیماری می کنید ایده خوبی است که وارد شبکه های اجتماعی نشوید یا به صورت افلاین وارد شوید تا کارفرما و همکاران شما سوظن پیدا نکنند.

حالت بیماری برای دروغ گفتن
  • انتخاب بیماری خوب قبل از تظاهر کردن مهم است.عوامل درگیر در انتخاب بیماری عبارتند از مدت زمان استحراحت:ایا یک روز می خواهید استراحت کنید یا چند روز و….
 حالت بیماری برای راحت شدن از کار

تماس با رئیس و یا سرپرست خود را در اوایل صبح روز بعد من:

هر چه زود تر به رئیس خود بگویید بهتر است شما می توانید صبح روز بعد که از خواب پا می شوید و صدای خشنی دارید اینکار را انجام دهید.با این کار بر اعتبار حرف شما افزوده می شود.

حالت بیماری برای دروغ گفتن
  • در صحبت کردن با رئیس زیاد دقیق توضیح ندهید کلی بگویید مثلا شب دل درد داشتم تمام شب را نخوابیدم و… اگر رئیس شما از جنس مخالف شما بود بگویید ای بحث درباره جنسیتتان است … .
  • برای پاسخگویی به رئیستان اماده باشید.با توجه به شخصیت او که ایا فضول است و… سوال های احتمالی را پیدا و جواب اماده داشته باشید.
  • حتی شما می توانید بعد از بیماری مانند انفولانزای شدید یا .. بستگی به نوع ان در هنگام کار نوبت دکتر داشته باشید و چند لحظه از حالت بیماری برای راحت شدن از کارحالت بیماری برای دروغ گفتن

راه ارتباطی دیگر برای ارتباط با رئیس بیابید:

اگر شما نمی توانید حالت مریضی را بگیرید کافی است با ایمیل یا اس ام اس این موضوع را به رئیس خود بگویید.

 حالت بیماری برای راحت شدن از کار

بیماری خود را ادامه دهید:

.همیشه بعد از مریضی عوارض و خستگی در انسان می ماند اگر شما می خواهید برای دفعه ی بعد دارای اعتبار باشید باید علائم بیماری خود را بروز دهید مثل سرفه های اهسته و خستگی…

حالت بیماری برای دروغ گفتن