امروز:28 فروردین 1403

گوگل اپلیکیشن Odysee را خریداری کرد

گوگل به صورت جدی از سال 2012 گوگل پلاس خود را برای رقابت با سایت هایی مانند فیسبوک و توییتر به کار گرفت. گوگل پلاس همانطور که به نظر می رسید با اقبال عمومی رو به رو نشد و نتوانست با فیسبوک، توییتر و دیگر شبکه ها به صورت جدی رقابت کند. چندی پیش گوگل قراردادی با توییتر مبنی بر نمایش توییت ها در نتایج جستجوی گوگل به امضا رسانید و از این اقدام می توانستیم بفهمیم که گوگل از گوگل پلاس نا امید شده است. اما با امروز خبری منتشر شد که همه چیز را دگرگون کرد. گوگل اپلیکیشن Odysee را خریداری نمود. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که بیان شد گوگل را خریداری نموده است. این خرید دیروز توسط گوگل به ثبت رسیده است و امروز اخبار آن منتشر شده است. ادیسه یا  Odysee اپلیکشنی است که با استفاده از آن می توانید از تصاویر موجود روی گوشی خود پشتیبان گرفته و بر روی رایانه خود بریزید. Odysee پس از این خرید اعلام کرده است که خدمات تحت وب خود را از 23 ام فوریه متوقف خواهد کرد. در ادامه تیم Odysee به گوگل می پیوندند و به بخش گوگل پلاس این شرکت کمک خواهند کرد تا بیش از پیش به جلو برود.

این موضوع هم باید اضافه کرد که گوگل چندی پیش سرویس رای‌گیری Polar را خریداری کرده بود و الان شاهد اضافه شدن قابلیت نظر سنجی به گوگل پلاس هستیم. حالا باید ببینیم که آیا گوگل پلاس به جایگاهی که انتظار دارد می رسد یا خیر؟

نظر شما در این رابطه چیست؟