امروز:1 اردیبهشت 1403

اپل اپلیکیشن موسیقی خود را با امکانات جدید بر گرفته از بیتس به روز خواهد کرد

 اپل در سال گذشته ی میلادی کمپانی بیتس را از آن خود کرد. یکی از دلایلی که منجر به خرید بیتس شده است سرویس موسیفی بیتس بوده است. امروز گزارش هایی از عرضه ی سرویس جدید موسیقی اپل در بهار یا تابستان سال 2015 حکایت می کند. با آریامونز همراه باشید.

اپل با خرید بیتس هم به هندزفری ها و هدست های این کمپانی و هم به سرویس موسیقی این شرکت دست یافت. اپل که سرویس موسیقی خود را روز به روز با رخنه ی اسپاتیفای در بین کاربران کم رنگ تر می بینید اینک به استفاده از سرویس موسیقی بیتس و ایتیونز خود قصد طراحی سرویس موسیقی جدیدی را دارد. بر اساس گزارش ها این سرویس موسیقی جدید قرار است همراه با iOS 8.4 روانه بازار شود که دیگر کسی مجبور به دانلود این اپلیکیشن نداشته باشد. چند ویژگی  سرویس موسیقی جدید اپل اینگونه بیان شده اند:

ارائه پلی لیست های سفارشی

امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بیلبورد در این باره می گوید که اپل اپلیکیشن موسیقی خود را در بهار 2015 عرضه می کند و در صورتی که در این 3 ماه عرضه نکند به طور حتم در سه ماه دوم یعنی تابستان عرضه خواهد کرد.

اپل برای به روز رسانی برنامه موسیقی خود از بیتس نیز استفاده می کند و یکی از مشکلات بزرگ اپلیکیشن موسیقی بیتس وجود چند آهنگ از یک نوع می باشد که اپل با کمک بیتس قرار است روشی را برای جلوگیری از اهنگ های اسپم ایجاد کنند.

باید صبر کنیم و ببینیم که با توجه به سختی هایی که بیلبورد در کار این برنامه در اپل اشاره کرده است این برنامه چگونه وارد بازار می شود و آیا می تواند جایگاه سابق خود را پیدا کند؟