امروز:5 اردیبهشت 1403

سامسونگ از برنامه های مایکروسافت بر روی گلکسی اس 6 استفاده می کند

به زودی سامسونگ از گلکسی اس 6 (Galaxy s6) خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت در نظر دارد که به جای استفاده از برنامه های پیشفرض تایزنی خود بر روی گلکسی اس 6 (Galaxy s6)، قرار است از برنامه های مایکروسافت به صورت پیش فرض استفاده کند. شاید این خبر تکنولوژی بسیار عجیب باشد اما دلایل این کار را در صورتی که بدانید شاید کمی از این عجایب کم کند. با آریامونز همراه باشید.
SamMobile یکی از منابع موثق سامسونگ از استفاده ی این شرکت از برنامه های پیشفرض مایکروسافت بر روی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) خود خبر می دهد. این منبع هدف این کار را افزایش سرعت گلکسی اس 6 (Galaxy s6) می داند. به هر عنوان باید منتظر رونمایی از این گوشی سامسونگ و گلکسی اس 6 (Galaxy s6) باشیم وببینیم آیا آفیس، OneNote، OneDrive و اسکایپ برنامه های اصلی این گوشی سامسونگ خواهد بود.
در این باره نیز حدس های دیگری نیز زده می شود که دلیل آن اختلاف چند مدت پیش سامسونگ با مایکروسافت و به دادگاه کشیده شدن ان می باشد. اما چندی پیش این اختلاف حل شد و قرار دادی در این مورد بسته شد اما مفاد ان به بیرون درز نکرد. به نظر می رسد که یکی از مفاد قرارداد استفاده از برنامه های مایکروسافت به صورت اصلی بر روی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) بوده است.
البته به گفته ی سم موبایل شما همچنان می توانید برنامه های قدیمی سامسونگ را بر روی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) نصب کنید.
شما می توانید مراسم معرفی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) را به صورت زنده از آریامونز همراه کنید.