امروز:10 فروردین 1403

کورتانا 83 درصد از برندگان جوایز اسکار 2015 را به درستی پیش بینی کرد

شاید هوش مصنوعی نوعی از زندگی امروزه باشد. یکی از سرگرمی های امروزه نیز تست این هوش مصنوعی است. دستیار های صوتی شرکت های مختلف یکی از این سرگرمی های می باشند. کورتانا دستیار صوتی مایکروسافت در مورد اسکار نیز برنامه ریزی شده بوده است و 83 درصد از پیش بینی های کورتانا به حقیقت پیوسته است. با آریامونز همراه باشید.

دیروز در بخش مونز استریم فیلمی از کارکرد و سوالاتی که از کورتانا پرسیده می شود و این دستیار صوتی پاسخ گو می باشد مطلبی منتشر شد. اما باید بدانید در جدیدترین سوالات، از این دستیار صوتی پرسیده شده است که برندگان اسکار چه کسانی خواهند بود و کورتانا 83 درصد از برندگان اسکار را به درستی پیش بینی کرده است. به نظر می رسد که کورتانا کم کم راه خدا در بین رقیبان پیدا کرده است و هر روز گنجینه پرسش های آن نیز بهتر از قبل می شود. اگر در سال بعد قرار است در مسابقه ی نظر سنجی سایت های فیلم شرکت کنید حتما از کورتانا استفاده کنید. مطمئنا پشیمان نمی شوید.

Cortana-Oscars-predictions

 کورتانا از 24 جایزه ی اهدا شده 20 جایزه را به درستی پیش بینی کرد. این حتی امار بسیار عالی بوده و یک برگ برنده ای برای کورتانا و انهایی که پیش بینی را برای کورتانا ثبت کرده اند می باشد.

پیش بینی کورتانا بر اساس موتور جستجوی مایکروسافت می باشد البته کنترل هایی نیز روی آن انجام می گیرد که توسط دیوید راث‌شیلد انجام گرفته است.