امروز:4 اردیبهشت 1403

کروم بوک پیکسل یک لپ تاپ با طعم گوگل

شرکت گوگل پس از موفقیت پروژه ی کروم خود حال خبر از ارائه یک لپ تاپ کاملا با سخت افزار رده بالا به نام کروم بوک پیکسل داده است.هدف اصلی بیان شده توسط شرکت گوگل برای ارائه این لپ تاپ نشان دادن تمامی قابلیت های کلیدی سیستم عامل کروم می باشد.شاید شما نام کروم را از مرورگر معروف این شرکت شنیده باشید اما تجربه ی کار با سیستم عامل کروم را نداشته باشید.Renee Niemi که مدیر بخش اندروید و کروم البته دربخش آموزش در کمپانی گوگل هست بیان نموده که آپیدت های جدید کروم و همچنین لپ تاپ کروم بوک پیکسل در راه است.رنی همچنین در مراسم TeamWork 2015 دوباره بر این مسئله تاکیید فراوان داشت همچین وب سایت OMG Chrome طبق بیان رسمی رنی گفته :

ما یک پیکسل جدید در راه داریم که به زودی عرضه خواهد شد. ما این محصول را خواهیم فروخت اما در ابتدا باید انتظار شما {از این محصول} را مشخص کنم: این یک پلتفرم برای توسعه است. این محصول تنها برای اثبات امکان پذیری ساخته شده و ما تعداد زیادی از آن نخواهیم ساخت. ۸۵ درصد از این محصول تنها به دست توسعه دهندگان ما و اعضای گوگل خواهد رسید. با این‌حال، پیکسل جدید به زودی عرضه خواهد شد.

وب سایت OMG برای صحت این مطلب که بیانات شایعه بوده یا واقعیت با شرکت گوگل یک تماس برقرار کرده و گول در پاسخ به اامر گفته که لپ تاپ کروم بوک برای کاربران عادی نخواهد بود و قدرت و نیروی بالقوه این پلتفرم و سیستم عامل سخت افزار های بهتر از مدل 300 دلاری وایسر را هدف قرار دهد.

Web Developer and Design