امروز:29 فروردین 1403

افزونه رسمی توییتر برای وردپرس منتشر شد

افزونه‌ی توییتر برای وردپرس به صورت رسمی و از طرف خود توییتر منتشر شد و این افزونه برخی از امکانات توییتر را به وب‌سایت کاربران اضافه می‌کند. پیش از این برای اتصال و استفاده از امکانت توییتر به وب‌سایت باید از افزونه‌های متفرقه استفاده می‌شد که مشکلاتی را هم به همراه داشتند اما حالا همانطور که گفته شد خود توییتر دست به کار شده است و به صورت رسمی افزونه‌ای را منتشر کرده است.

 

این افزونه به صورت خودکار به ایجاد کارت‌های توییتری برای صفحات مختلف می‌پردازد و همچنین استفاده‌ی مستقیم از سرویس آمارگیری Twitter Analytics را به کاربران می‌دهد. این افزونه ویدوها را درون سازی می‌کند و همچنین در بخش مدیریت مطالب در وردپرس یک کلید برای توییت کردن مطالب به پست‌ها اضافه می کند بعلاوه اینکه امکاناتی برای شخصی‌سازی ظاهر توییت‌ها در وب‌سایت را به شما می‌دهد تا بتوانید ظاهر توییتر را با ظاهر وب‌سایتتان یکی کنید. البته تعدادی گزینه‌ هم برای کار با سرویس تبلیغات توییتر در نظر گرفته شده است که مدیر سایت می‌تواند از آن استفاده کند.

 

افزونه‌ی رسمی توییتر برای وردپرس هم‌اکنون بصورت رایگان در دسترس است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.