امروز:10 فروردین 1403

گوگل سرویس چت بلادرنگ از طریق هنگ‌اوت را آزمایش می‌کند

گوگل شرکتی است که همیشه در حال کار بر روی پروژه‌های عظیم و رویایی است که همه آرزو می‌کنند روزی به واقعیت بپیوندد، از سرویس بالون‌های اینترنت، خودروهای بدون سرنشین، عینک گوگل و …. که همه روزی خیلی دور از دسترس بودند و حالا با وجود گوگل کم‌کم به حقیقت می‌پیوندند. حالا گوگل در آخرین پروژه رویایی خود در حال کار بر روی سرویس چت بلادرنگ خود است که در حین جستجو به کاربران اینترنت امکان چت بلادرنگ را می‌دهد. برای دانستن جزئیات بیشتر با آریامونز همراه باشید.

 

برای اینکه نحوه کار سرویس چت بلادرنگ را درک کنید مثلا فرض کنید که در حین جستجوی مطالبی در مورد یک رستوران از طریق گوگل هستید که یکی از کارکنان رستوران شروع به چت کردن با شما می‌کند!!! قطعا کار شما خیلی راحت‌تر خواهد شد و به جای سوال از گوگل از خود کارکنان رستوران در مورد رستورانشان ، منو، آدرس، ساعت کاری، شلوغی و …. سوال خواهید کرد و به واقع گوگل در حال کار بر روی سرویسی اینچنینی است.

 

 

11

 

با استفاده از این سرویس اگر شرکتی آنلاین باشد، در لیست چت با کلیک کردن به لینک مربوط به آن شرکت، صفحه‌ی هنگ‌اوت باز خواهد شد و در این صفحه علاوه بر امکان گفتگو، زمان‌هایی که شرکت موردنظر پاسخگو است نشان داده خواهد شد. در شکل زیر مشاهده می‌کنید که در مثال رستوران در طول چند ساعت مشخص شده پاسخگو خواهند بود.

 

 

22

 

گوگل در حال کار بر روی این سرویس است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و شاید در آینده اصلا خبری از این سرویس نباشد اما به نظر می‌رسد ارائه این سرویس، می‌تواند خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای مشتریان و سرویس‌دهندگان به همراه بیاورد. نظر شما چیست؟؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.