امروز:4 اردیبهشت 1403

سامسونگ طراحی گلکسی اس 6 را توضیح می دهد

گلکسی اس 6 (Galaxy s6) یکشنبه معرفی شد. در روز معرفی تفاوت در طراحی به وضوح دیده می شد. طراحی ای با پشت شیشه ای قاب فلزی طراحی جدید است. سامسونگ گروهی را با نام پروژه ی زیرو برای طراحی این گلکسی یعنی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) مورد استفاده قرار داد. گلکسی اس 6 (Galaxy s6) حالا از زبان سامسونگ بررسی می شود. سامسونگ گلکسی اس 6 (Galaxy s6) خود را و مواد مورد استفاده در طراحی آن را بر می شمرد و به  توضیح آن ها می پردازند. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ در مورد طراحی جدید خود سخن می گوید و از شیشه ی پشت گلکسی اس 6 (Galaxy s6) سخن می گوید. سامسونگ در مورد مورد شیشه ی پشت گلکسی اس 6 (Galaxy s6)، درخشش و بازتاب نور را دلیلی بر استفاده از این جنس می داند تا گلکسی اس 6 (Galaxy s6) زیبا به نظر برسد. سامسونگ در مورد قاب فلزی دور گلکسی اس 6 (Galaxy s6) آن را از الومینیوم 6013 می داند و در مورد مقاومت آن، آن را 1.5 برابر بیشتر از دیگر قاب های گوشی های هومند بازار می داند.

سامسونگ نیز در مورد طراحی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) اج (Galaxy s6 edge) خود نیز سخنی به میان اورده است. سامسونگ فناوری ای که در گلکسی اس 6 (Galaxy s6) اج (Galaxy s6 edge) برای خمیده کرده نمایشگر استفاده شده است را نام می برد. در گلکسی اس 6 (Galaxy s6) اج (Galaxy s6 edge) سامسونگ از فناوری 3D Thermoforming استفاده کرده است و با استفاده از این فناوری سامسونگ توانسته است که نمایشگر گلکسی اس 6 (Galaxy s6) اج (Galaxy s6 edge) را به گونه ای بسازد که از از سه طرف انحنا داشته باشد.

اصولا شرکت ها برای اینکه کیفیت ساخت محصولات خود را نشان دهند و آن را برتر نشان دهند بعد از معرفی محصول به بررسی طراحی آن می پردازند.

اما آیا طراحی سامسونگ مورد علاقه ی شماست؟ ایا طرفداران این شرکت را راضی نگه می دارد؟ شاید این طراحی بسیار بهتر از گلکسی اس 5 باشد اما آیا عالی است؟؟ نظرات خود را با آریامونز در میان بگذارید.