امروز:7 اردیبهشت 1403

آیا اپل واچ با قابلیت شخصی سازی روانه ی بازار خواهد شد؟

ساعت اپل واچ اپل به زودی معرفی خواهد شد و به نظر می رسد که اپل برای ساعت هوشمند خود قابلیت شخصی سازی را نیز قرار دهد. اپل واچ که در کنار ایفون 6 معرفی شد بعد از چندین ماه هنوز به بازار راه پیدا نکرده است و هنوز در صدر شایعات می باشد. این ساعت هوشمند که با زیبایی خاصی و با بند های خاصی طراحی شده است. به هر عنوان اگر اپل برای ساعت های خود این قابلیت را بیفزاید یک امکان بسیار خوب را برای ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ تدارک دیده است. با آریامونز همراه باشید.

12031-5537-applewatch-edition-lاپل واچ به زودی و طی 2 الی 3 ماه آینده روانه ی بازار خواهد شد و هنوز معلوم نیست که آیا اپل برای این ساعت کنفرانس مطبوعاتی جدید برگزار خواهد کرد یا خیر که به احتمال زیاد باید منتظر یک کنفرانس مطبوعاتی جدید باشیم. اما خبر ها حاکی از آن است که ساعت جدید اپل قرار است قابلیت شخصی سازی را داشته باشد. یعنی وقتی می خواهید که این ساعت را بخرید می توانید نوع دستبند و … را با سلیقه ی خود سفارش دهید. این امکان در صورت وجود در سایت اپل قابل دسترسی است و با خرید از فروشگاه اپل می توانید به شخصی سازی اپل واچ خود بپردازید.

Apple-Watch-Edition-18K-gold-version-1

این خبر را وبسایت iphonote که یک وبسایت فرانسوی است داده است اما باید بدانید که این منبع زیاد معتبر نیست و در گذشته نیز اطلاعات خاصی منتشر نکرده است.

باید منتظر بمانیم و ساعت اپل واچ را از نزدیک ببینیم. در گذشته نیز اخباری مبنی بر پشتیبانی نکردن اپل واچ از ضربان گیر و حسگر های دیگر به بیرون درز کرد.