امروز:6 اردیبهشت 1403

تصاویر اچ تی سی ای 9 (htc E9) فاش شد

اچ تی سی در کنفرانس MWC 2015 از گوشی پرچم دار خود پرده برداشت. این کمپانی از گوشی اچ تی سی وان ام 9 خود پرده برداشت و حالا باید منتظر نسخه ی ارزان تر اچ تی سی ام 9 یعنی اچ تی سی ای 9 باشیم. اچ تی سی هر سال در کنار پرچم دار خود نسخه های ارزان تر و با قابلیت کمتری می زند که در سری E قرار می گیرند. امروز تصاویری از این گوشی هوشمند فاش شد. با آریامونز همراه باشید.

گوشی E9 اچ تی سی یک گوشی ارزان قیمت تری است که باز هم قدرت خوبی را از خود نشان می دهد. شاید با حرف ارزان قیمت  به این فکر کنید با یک گوشی خیلی ساده و بدون قابلیت و سیستم داخلی قوی رو به رو هستید. اما باید بدانید که این گوشی در حد بسیار بالایی است. برای این که درکی از آن داشته باشید مشخصات داخلی E9 که به احتمال زیاد همین مشخصات می باشد را بخوانید.

اچ تی سی ای 9 با پردازنده ی مدیا تک وارد بازار خواهد شد . در کنار این پردازنده از یک رم 3 گیگابایتی استفاده می کند. همچنین نمایشگر این گوشی یک نمایشگر 5.5 اینچی است. زرولوشن نمایشگر آن QHD خواهد بود و به دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

با تمام تفاسیر بالا اچ تی سی ای 9 یک گوشی قدرتمند است اما نه مانند اچ تی سی ام 9. در تصاویری که می بینید این گوشی دارای بدنه پلاستیکی است که یکی از دلایل  ارزان قیمت شدن ان می باشد.

E9Int